قطعات خودرو

معرفی ساعت خاص طراحی شده برای مالکان مرسدس-ای ام جی وان

به گزارش قطعات خودرو به نقل از پدال، سه سال پس از انتظارات اولیه و پنج سال پس از معرفی کانسپت پروجکت وان، این خودروی تولید محدود با پیشرانه ۶ سیلندر ۱.۶ لیتری و چهار پیشرانه الکتریکی از راه رسیده است. این مجموعه قدرت ۱۰۶۳ اسب بخاری تولید می‌کند و سبب ثبت شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۲.۹ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۳۵۲ کیلومتر در ساعتی می‌شود. اما اگر مالکان نیازمند چیزی باشند که به آن‌ها نشان دهد زمان کندتر از وان حرکت می‌کند، این وسیله ساخت توربیلون ادیشن بیگ پایلوت خواهد بود که به‌صورت ویژه برای مالکان اولین هایپرکار مرسدس-ای ام جی وان طراحی شده است.

این ساعت با همکاری مرسدس-ای ام جی و IWC Schaffhausen طراحی می‌شود و از قاب ۴۶.۲ میلی‌متری تیتانیوم آلومیناید سود می‌برد. جزئیات مشکی‌رنگ این ساعت نیز مستقیماً از خود مرسدس وان گرفته شده‌اند. شکل حلقه مانند بخش بیرونی نیز از ورودی‌های هوای جلوی این هایپرکار الهام گرفته‌اند. رنگ سبز پتروناس موجود در صفحه ساعت و دیگر قطعات نیز تضاد بصری زیبایی ایجاد می‌کنند. در موقعیت ساعت ۴ نشانگر رزرو قدرت وجود دارد که ما را به یاد سرعت شمار می‌اندازد. ویژگی برجسته این ساعت سفارشی تنظیم کننده توربیلون بزرگ و دستگاه خاص آن در موقعیت ساعت ۹ است. بند این ساعت نیز از دو رنگ تشکیل شده و ستاره‌های مرسدس را در رنگ سبز پتروناس به نمایش می‌گذارد.

تنها مالکان هایپرکار مرسدس-ای ام جی وان قادر خواهند بود این ساعت را به دست خود ببندند. تنها ۲۷۵ نمونه از این ساعت تولید خواهد شد. مرسدس ادعا می‌کند ساعت موردبحث محصولی عالی برای لذت بردن از میلی‌ثانیه‌های فراموش‌نشدنی در پیست یا خیابان خواهد بود.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است