قطعات خودرو

معضل بزرگ برای خودروسازان لوکس

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خبرآنلاین، اگرچه برخی از خودروسازان لوکس مانند فراری و مرسدس پیش‌بینی فروش خود را به دلیل تداوم تقاضای بالا برای مدل‌های بالا افزایش داده‌اند اما چشم‌انداز بخش عمده‌ای از صنعت تیره‌تر است.

مدیران گفتند که حتی با تولید کندتر از حد معمول و تحویل بسیار کمتر از سال گذشته، زمان انتظار برای سفارش‌های جدید کوتاه‌تر می‌شود. الیور زیپس، مدیر اجرایی بی‌ام‌و گفت: «سفارش‌های دریافتی جدید در حال کاهش هستند».

خودروسازان تاکنون با افزایش قیمت‌ها از حاشیه سود محافظت می‌کردند اما افزایش شدید تورم در آمریکای شمالی و اروپا می‌تواند عبور از افزایش هزینه‌ها را دشوارتر کند.

 

آرنو آنتلیتز، مدیر ارشد مالی فولکس واگن هفته گذشته با وجود اینکه اعلام کرده بود، سفارش هنوز برای ماه‌های آینده پر است، اظهار کرد که هشدار برای اروپا و آمریکای شمالی است و برای منطقه چین کمتر است.

 

تورم در اروپا و ایالات‌متحده در ماه‌های اخیر افزایش یافته است و بانک‌های مرکزی هشدار داده‌اند که ممکن است ماه‌ها دیگر به اوج برسد.

 

معضل بزرگ برای خودروسازان لوکس / خودروهای جدید در انبارهای جهان ماندگار می‌شوند؟

 

نظرسنجی موسسه Ifo در مونیخ که روز چهارشنبه منتشر شد نشان داد که سفارشات عقب افتاده خودروسازان آلمانی کاهش یافته و انتظارات قیمتی به دلیل نگرانی در مورد کمبود گاز و تداوم ضعف در اقتصاد چین کاهش یافته است.

 

بر اساس گزارش رویترز، کارلوس تاوارز، مدیر اجرایی خودروسازی استلانتیس در ماه گذشته گفت: سنگینی خرید خودرو بر روی بودجه خانوار چیزی است که ما با آن مواجه خواهیم شد.

 

جان لاولر، مدیر ارشد مالی فورد گفت: فورد در ایالات متحده، در نظر داشت تخفیف‌ها و مشوق‌هایی را که سال گذشته به دلیل نگرانی‌های زنجیره تامین کنار گذاشته شد، بازگرداند. او گفت: این یک دریچه تسکین در آینده است.

 

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است