قطعات خودرو

میلاد امام حسن عسکری

امشب فرخنده شب تولد با شکوه یازدهمین امام معصوم و جانشین آخرین پیغام آور خداست. او دهمین فرزند علی و زهراست. (علیهم سلام الله) و پدر آخرین وصی پیامبر اعظم صلی الله علیه وآله وسلم است.

خداوند به آن‌ها که ضعیف پنداشته می شوند و بشماره اندک، قول داده حضرت مهدی ظهور کند و حق را بدون شک و تردید به مردم جهان عرضه کند. نیکان برتری آئین درست و صالح‌ترین حاکم را به چشم ببینند.

عدالت کمترین نتیجه

ظهور حضرت مهدی همراه با برقراری جکومت و بهترین روش زندگی خواهد بود. نتیجه این حکمرانی عدالت، امنیت، آزادی، صلح و دوستی است. اما هدف آن حکومت چیزی دیگری است.

در حکومت امام مهدی علیه السلام اکثر قریب به اتفاق مردم مسلمان می شوند. در بین مسلمانان افراد منافق که به ظاهر مسلمان هستند بسیار اندک خواهند بود و اکثر مردم مسلمان زندگی مومنانه خواهند داشت. اما اقلیت اندکی هم خواهند بود که اسلام را نمی پذیرند ولی مقررات اجتماعی آن را عمل می کنند در نتیجه فقر به طور کامل ازبین می رود به طوری که طبق روایات مردم از شرق عالم تا غرب جهان می گردند و فقیری برای دادن صدقه (سکه طلا) نمی یابند.

در میان همان اقلیت غیر مسلمان پیرزنی یهودی امام مهدی علیه السلام را شهید می کند. این یعنی خداوند مردم را در انتخاب آزاد می گذارد و امام علیه السلام نیز تسلیم اراده حق تعالی خواهد بود.

ولادت امام حسن عسکری علیه السلام را تبریک می گوییم . از فرزند مهربان ایشان می خواهیم عیدی ما را دیدار خودشان و این که از بهترین یاران و خدمتگزاران ایشان باشیم؛ قرار دهند.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است