قطعات خودرو

نسخه لیمیتد جدید خودرو تانک 300 CyberKnight رونمایی شد

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودرو بانک، نسخه خاص و جدیدی از خودرو محبوب تانک 300 محصول شرکت گریت وال به عنوان گران‌ترین نسخه تانک 300 با نام CyberKnight به تعداد 7000 دستگاه رونمایی و عرضه شد.

 

پیش از این نیز یکی مدل از این خودرو با نام CyberTank با قیمت 308 هزار یوان معرفی شد و ظرف یک ساعت پس از شروع فروش رسید. تیراژ این مدل نیز تنها 3000 دستگاه بود.

 

 

نسخه تانک 300 CyberTank با تیراژ 3000 دستگاه در کمتر از 1 ساعت پیش فروش شد

 

خودرو تانک 300 CyberKnight از لحاظ طراحی به طور کلی، به نسخه CyberTank شبیه است با این تفاوت که در رنگ جدید عرضه می‌شود. از تفاوت‌های قابل توجه خودرو جدید می‌توان به یک رنگ سیاه برای بدنه با دو گزینه تریم داخلی‌ مشکی-آبی روشن و یا مشکی-نارنجی اشاره کرد.

 

ابعاد این شاسی‌بلند 4679 x 1967 x 1958 میلی‌متر است و فاصله بین دو محور خودرو 2750 میلی متر که پهن تر و بلندتر از نسخه عادی تانک 300 بنظر می‌رسد.

 

تنها تفاوت واضح بین خودروی نسخه سایبرنایت 300 و تانک پایه 300 افزایش فاصله از زمین است. ارتفاع نسخه جدید تانک 300 236 میلی متر بوده و ارتفاع در نسخه استاندارد 224 میلی‌متر است. این تغییر به دلیل استفاده از کمک فنرها و فنرهای جدید اتفاق افتاده است.

 

 

نمای ظاهری تانک 300 CyberKnight بیشترین تغییرات را تجربه می‌کند

 

بیشتر تغییرات در نمای ظاهری اتفاق افتاده است. اضافه شدن ضربه گیرهای بزرگ، وجود تعداد زیاد ورودی تزئینی و واقعی هوا در سراسر بدنه خودرو، چراغ‌های LED جدید بسیار زیبا به صورت Y شکل در امتداد لبه‌های سپر، یک هود برجسته با ورودی هوای مصنوعی، اضافه‌شدن بامپر تزئینی روی پانل های بدن، اضافه‌شدن یک اسپویلر بزرگ، زه و طاقچه‌های بالای قوس چرخ، چرخ‌های 21 اینچی جدید و قرارگیری یک محفظه مربع شکل بر روی در صندوق عقب به جای چرخ زاپاس از تغییرات خودرو جدید است.

 

طراحی داخلی تانک 300 CyberKnight نیز دست‌خوش ارتقاء بصری شده است. از نظر ساختاری چیزی تغییر نکرده است اما متریال باکیفیت‌تر، تزئینات مشکی، بخش‌های براق مشکی در کنار پانل‌هایی از جنس کربن بلک به فضای داخلی اضافه شده است.

 

 

فضای داخلی خودرو تانک 300 CyberKnight

 

 

فضای داخلی خودرو تانک 300 CyberKnight در مقایسه با طراحی مدل استاندارد، “کاربردی” و “نجیب”تر به نظر می‌رسد و ارزش ادای احترام به طراحان را دارد. چنین فضای داخلی قادر است احساسی از شگفتی را در سرنشینان ایجاد کند.

 

از نظر تجهیزات، همه چیز از همان نسخه استاندارد گرفته شده است. صفحه نمایش دوگانه 24.6 اینچی، کروز کنترل تطبیقی، سه حالت رانندگی (استاندارد، برف، زمین ناهموار)، سیستم امنیتی فعال، دوربین‌های 360 درجه، صندلی‌های جلو با قابلیت تنظیم الکتریکی و تهویه، ماساژور برای راننده، صندلی، سانروف، کنترل صوتی، سیستم نور محیطی (64 رنگ)، استارت دکمه‌ای و استارت از راه دور و … از تجهیزات این خودرو جدید تانک 300 محسوب می‌شود.

 

تانک 300 CyberKnight مثل نسخه پایه از یک موتور استاندارد چهار سیلندر توربو کد GW E20CB با قدرت 227 اسب بخار (387 نیوتن متر) استفاده می‌کند. نیروی تولیدی با یک 8 سرعته ZF اتوماتیک به تمام چرخ‌ها انتقال پیدا می‌کند. سیستم گیربکس این خودرو دارای امکان دنده معکوس و همچنین قفل دیفرانسیل‌های محور جلو و عقب است.

 

 

تانک 300 روی پلت فرم GW P01 ساخته شده که با هاوال H9 مشترک است

 

با توجه به ظاهر خودرو و با وجود کیت‌ بدنه و اسپویلر آن، می‌توان برداشت کرد که خودرو تانک 300 CyberKnight جدید “مفرح” تر و البته با قابلیت “آفرود” کمتر طراحی شده است. البته باید یادآور شد که این مدل بر اساس پلت فرم GW P01 ساخته شده که با هاوال H9 مشترک است. در عین حال، به دلیل وجود ضربه گیرهای بزرگ، 300 CyberKnight زوایای ورود و خروج بهتری نسبت به تانک 300 نسخه استاندارد ندارد و در واقع داون گرید شده است (25 و 26 درجه). خودرو تانک 300 مدل پایه از زاویه ورود و خروج 33 و 34 درجه برخوردار است که کاملا مناسب آفرود است.

 

نسخه محدود تانک 300 مدل CyberKnight معادل 330 هزار یوان (یک میلیارد و 635 میلیون تومان) در چین قیمت‌گذاری شده است.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *