قطعات خودرو

نمایشگر گلف آر کار دست بزرگترین خودروساز جهان داد

به گزارش قطعات خودرو به نقل از بازار؛ خودروهای جدید فولکس واگن مورد انتقاد خبرنگاران و مشتریان قرار گرفته است، البته این انتقاد در خصوص طراحی یا مشخصات فنی آن نیست، بلکه محصولات جدید فولکس واگن پیشرفت قابل چندانی در امکانات رفاهی و اطلاعات سرگرمی نداشتند. گلف آر یکی از محصولات جدید این خودروساز است که به تازگی عرضه بازار شده است، نمایشگر این خودرو با ایراد فنی و کیفی مواجه شده است.

از سوی بزرگترین خودروساز جهان مجبور به اعلام فراخوان برای برخی از محصولات جدید خود مانند ام کی8 و گلف آر به دلیل ایراد فنی و کیفیت پایین نمایشگرها شد. این موضوع به حدی بحرانی شده است که تحویل خودروهای بزرگترین سازنده دنیا را در اروپا به تعویق انداخته است. براساس آنچه که در فراخوان مذکور اعلام شده است، سیستم ام آی بی3 که در بیشتر محصولات این گروه خودروساز مانند آی دی یافت می شود، دچار ضعف کیفیت و نمایش است. توماس شافر مدیرعامل فولکس واگن در این خصوص اظهار داشت؛ «فرآیند طراحی سخت افزار و البته کیفیت این سیستم با خطا مواجه بوده است.»

 

شافر، مدیرعامل فولکس واگن در یک نشست خبری اعلام کرد؛ «درنمایشگاه خودروی لس آنجلس اعلام کردیم که نرم افزار محصولات تولیدی را اصلاح خواهیم کرد. در سال میلادی آینده به روز رسانی نرم افزار نمایشگرها با نسخه 3 انجام می شود. در تابستان سال آینده نیز به دنبال تغییر یا تعویض برخی از نمایشگرها خواهیم رفت، هدف ما این هست که سریع خدمات با کیفیت را ارایه دهیم.

 

گروه خودروسازی فولکس واگن قصد دارد از نظر سخت افزاری تمام امکانات محصولاتش را تغییر دهد، آپشن های بزرگترین خودروساز دنیا با سخت افزار جدید قصد رقابت با سایر محصولات را دارد. احتمالا از 2024 خازن ها و ال ای دی های نمایشگرهای فولکس واگن با تغییرات قابل توجهی مواجه شود. البته این خودروساز قصد دارد از هوش مصنوعی بیشتری برای افزایش امکانات رفاهی محصولاتش استفاده کند.

 

نمایشگر گلف آر کار دست بزرگترین خودروساز جهان داد| توماس شافر رقابت را سخت تر می کند

همزمان با این موضوع در سال 2023 یعنی کمتر از یک ماه دیگر فرمان خودروهای فولکس واگن مجهز به سنسورهای لمسی می شوند، این موضوع می تواند سبب افزایش ایمنی خودروها در زمان حرکت شود، احتمالا تیگوان نخستین محصول بزرگترین خودروساز جهان باشد که به این نوع قابلیت مجهز می شود.

 

شافر، مدیرعامل فولکس واگن،افزود: به غیر از به روزرسانی نرم افزار و تغییر سخت افزار، به زودی فولکس واگن تغییراتی در طراحی نمایشگر و سایر آپشن های محصولاتش ایجاد خواهد کرد. خودروهای که اکنون با ضعف فنی در بازارهای جهانی به فروش رسیده اند با مراجعه به کلینیک های تخصصی که راه اندازی خواهیم کرد، با تغییر آپشن همراه می شوند.

 

 

هرچند این خودروساز درحال بررسی است که طراحان یا سازندگان تعمدا یا سهوا چنین مشکلی را ایجاد کرده اند، اگر ایراد فنی تعمدا از سوی طراحان در خودروها ایجاد شده باشد، آن ها اخراج می شوند.

مدیرعامل بزرگترین خودروساز جهان قول داده است که با ارایه استراتژی جدید برای تولید، نه تنها بهره وری محصولات را افزایش دهد بلکه دیگر چنین مشکلاتی در خودروهایشان رخ ندهد.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است