قطعات خودرو

کراس‌اوور بعدی اومودا، نسخه‌ای از ام وی ام x22 پرو خواهد بود

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، برند اومودا یکی از زیرشاخه‌های چری است که با هدف تولید محصولات مد روز معرفی شده است. نخستین محصول این برند با نام چری اومودا C5 معرفی شد که در بازار کشورمان با نام فونیکس FX شناخته می‌شود. با این حال چری تصمیم دارد تا محصول دیگری را تحت برند اومودا به بازار عرضه کند. دومین کراس‌اوور برند اومودا برپایه چری تیگو 2 یا تیگو 3x توسعه خواهد یافت، خودرویی که در ایران به ام وی ام x22 پرو مشهور است.

 

نسل جدید ام وی ام x22 پرو در بازار چین با نام چری تیگو 3x پلاس عرضه شده است. مطابق تصاویر جاسوسی که چینی‌ها در فضای اجتماعی خود منتشر کرده‌اند، چری در حال آماده سازی یک محصول از اومودا برپایه ام وی ام x22 پرو است. تصاویر این خودرو هم‌اکنون با پوشش‌های استتار به نمایش درآمده‌اند.

 

آن طور که از تصاویر درز کرده مشخص است، طراحی قسمت جلو و عقب کراس‌اوور اومودا با ام وی ام x22 پرو متفاوت خواهد بود اما فضای داخلی این خودرو مشابه چری تیگو 3x پلاس است. با این حال انتظار می‌رود در نسخه نهایی با کابین متفاوتی روبرو باشیم، چرا که این خودرو یک نسخه آزمایشی است. با این حال ابعاد و اندازه خودرو تفاوتی نخواهد کرد.

 

کراس‌اوور جدید اومودا

 

چری تیگو 3x پلاس در چین و روسیه همچنان با موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی عرضه می‌شود اما ام وی ام x22 پرو در بازار ایران موتور یک لیتری توربوشارژر دارد. مشخص نیست که چری کدام‌یک از پیشرانه‌هایش را برای استفاده در کراس‌اوور جدید اومودا انتخاب خواهد کرد. بنابر اعلام رسمی چری، تا تابستان 2023 یک سدان و یک شاسی بلند دیگر به محصولات خانواده اومودا اضافه خواهند شد.

 

 

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است