قطعات خودرو

۷ هزار میلیارد تومان اعتبار برای شاهرود و میامی اختصاص یافت

به گزارش قطعات خودرو به نقل از بازار، خانی، نماینده شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه هفت هزار میلیارد تومان اعتبار برای این دو شهرستان اختصاص یافته است، گفت: کارخانه‌های فنر و کمک فنرسازی خودرو در شاهرود ایجاد خواهند شد.

علی اصغر خانی در حاشیه شورای اداری میامی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، ضمن بیان اینکه برای رفع مشکلات روستاها باید به آنها سفر کرد، بیان کرد: یکی از مطالبات ما از مدیران کل این است که اگر می خواهند مشکلات را رفع کنند، باید به روستاها سر بزنند.

وی با بیان اینکه با تلاش‌های صورت گرفته هفت هزار میلیارد تومان از بودجه ملی به دو شهرستان شاهرود و میامی اختصاص یافته است، افزود: این در حالی که کل بودجه شاهرود از اعتبارات استانی در سال ۲۰۰ میلیارد تومان بوده است.

نماینده شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه اکثر اعتبارات استانی نیز خوشبینانه تا ۷۰ درصد تحقق پیدا می‌کند، بیان کرد: اگر می‌خواستیم با بودجه‌های استانی شهرستان‌های شاهرود و میامی را اداره کنیم، در روستاها و طرح‌ها و … به مشکل بر می‌خوردیم.

خانی با بیان اینکه اعتبارات خوبی برای کارخانه خودروسازی جذب شده است، گفت: با وزارت صمت رایزنی‌هایی صورت گرفته تا بتوانیم از ظرفیت های کارخانه های تولیدی برای توسعه و اشتغال در شهرستان های شاهرود و میامی استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه در صورت راه اندازی کارخانه‌ها در شاهرود بسیاری از شرکت‌ها به شهرک صنعتی شاهرود و میامی آمده و زمین طلب خواهند کرد، افزود: اشتغال یکی از مهمترین برکات این کارخانه ها خواهد بود.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *