قطعات خودرو

آغاز فروش خودروی لاماری از امروز

به گزارش قطعات خودرو به نقل از اقتصاد آنلاین، علی موسوی مدیرفروش آرین پارس درحاشیه نمایشگاه خودرو با بیان اینکه فروش خودروی لاماری از روز سه‌شنبه ۹ صبح آغاز می شود تصریح کرد: بنا به اعلام وزارت صمت، سامانه ثبت سفارش و تخصیص یکپارچه خودرو از فردا آغاز به کار می‌کند و به مدت یک هفته متقاضیان می توانند برای ثبت‌نام و   قرعه ‌کشی مراجعه کنند.

وی افزود: آرین پارس موتور به دو روش فروش فوق العاده و پیش فروش عادی خودروی لاماری را عرضه خواهد کرد.

مدیرفروش آرین پارس موتور تصریح کرد: در طرح فروش فوق العاده قیمت قطعی داریم و قرار است طی ۹۰ روز کاری خودرو را را تحویل دهیم.

موسوی ادامه ‌داد: در روش پیش‌فروش عادی هم تحویل ۱۲۰ روز کاری است و پنجاه درصد مبلغ معادل ۴۹۴ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان به صورت علی الحساب را ابتدا دریافت می‌کنیم و در طرح فروش فوق العاده ۹۸۹ میلیون تومان قیمت لاماری را به صورت صد درصد اخذ خواهیم کرد.

به گفته او روال ثبت‌نام خودرو لاماری به این صورت است که مشتریان پس از انتخاب اسم شرکت آرین پارس موتور در سامانه یکپارچه تخصیص می توانند خودرو لاماری و طرح موردنظرشان را انتخاب کنند.

مدیرفروش آرین پارس موتور گفت:  ۵۰ درصد  سهمیه مطابق قانون حمایت از جوانی و جمعیت به این طرح اختصاص پیدا کرده است و محدودیت‌ها برای طرح جوانی وجود ندارد و هر کد ملی یک دستگاه می‌تواند خریداری کند.

مدیرفروش آرین پارس موتور با بیان اینکه ما آمادگی همکاری با وزارت صنعت و سازمان حمایت در حوزه خودرو را داریم تاکید کرد: زمان قرعه‌کشی، نقدینگی شرکت‌ها به دلیل دیرکرد مشتریان و فروش سازمانی از دغدغه‌های ما است  که امیدواریم در این حیطه با مشکلی روبه رو نشویم.

موسوی در ادامه توضیح داد: با توجه اینکه فرایند قرعه کشی و مشخص شدن نتایج زمان بر است ما را در تامین نقدینگی شرکت دچار مشکل می کند. در مورد فروش سازمانی نیز برخی مجموعه‌ها و سازمان‌ها همکاران یا مشتریان ما هستند و از ما تقاضا دارند دغدغه ما این است که تمهیداتی برای این مسئله نیز اندیشیدن شود.

مدیر فروش آرین پارس موتور با بیان اینکه ما دغدغه نمایندگان فروش را داریم و درخواست کردیم کمیته خودرو برای این موضوع چاره‌ای تدبیر کند اظهار کرد: دومحصول دیگر در سال جاری خواهیم داشت که پاییز و زمستان امسال رونمایی می‌شود.

موسوی گفت: در مرحله فروش برای اینکه تقاضای سرمایه‌گذاری صورت نگیرد وزارت صمت به ما اعلام کرده است که سودمشارکت و انصراف در کلیه طرح‌های فروش فوق‌العاده و عادی صفر باشد.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *