قطعات خودرو

رئیس تویوتا، شخصیت خودرویی سال ۲۰۲۱

امسال ۹۳ خبرنگار بین‌المللی آکیو تویودا رئیس کمپانی تویوتا را به عنوان شخصیت خودرویی سال ۲۰۲۱ دنیا انتخاب کردند. این جایزه تنها یکی از ۶ جایزه‌ای است که هر ساله اهدا می‌شود.تویودا که رئیس و مدیرعامل تویوتا موتور کورپوریشن می‌باشد شبیه هیچ فرد دیگری نیست. او قبلاً شخصیت موردعلاقه بسیاری از ماشین بازها بوده و علاقه خود به موتور اسپورت را اظهار داشته است. تویودا چندین بار گفته که تویوتا نباید خودروهای خسته کننده بسازد.

اما کمیته اهدای جوایز پیش از این نیز ارادت خاصی به تویودا داشته است. او که به خاطر شخصیت کاریزماتیک خود شناخته می‌شود با تلاش‌های زیاد تویوتا را به جایگاه امروزی خود رسانده است. مدیریت او در دوران کرونا باعث شده تویوتا همچنان سودده باقی ماند و به همین خاطر شغل هزاران نفر حفظ شده است. داوران می‌گویند مدیریت تویودا به این شرکت اجازه داده تا در شرایط سخت همچنان پایدار باقی بماند و توسعه مداوم تکنولوژی‌های ارتباطی، خودران، اشتراکی و الکتریکی را ادامه دهد. تویوتا همچنین اقدام به توسعه شهری که در واقع پروتوتایپی از شهرهای آینده می‌باشد. همه این دستاوردها در حالی کسب شده که تویودا به عنوان یک راننده موتور اسپورت فعال چندین ساعت پشت فرمان خودروها می‌نشیند.اولین اولویت تویودا پس از دریافت این جایزه تقدیم آن به کارکنانش بوده است. او می‌گوید:

از تمامی ۳۶۰ هزار عضو تیم تویوتا در سراسر دنیا به خاطر این جایزه عالی تشکر می‌کنم! من دوست دارم این جایزه را از شخصیت خودرویی سال به مردم خودرویی سال تغییر دهم.

منبع: مجله پدال

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *