قطعات خودرو

اقدامات ضربتي براي ساماندهي بازار استوک فروش خودرو

به گزارش قطعات خودرو به نقل از اتاق اصناف تهران، محمدرضا برازنده، رئيس اتحاديه آهنگران و صنعتگران خودرو تهران در خصوص احياي بازار شوش بيان داشت: تلاش و کوشش ضربتي توسط گروه دلسوزي که حمايت شهردار تهران جناب دکتر زاکاني و شهردار منطقه ۵ ۱جناب صباغ، شهردار منطقه ۲۰ جناب آقاي رضوي و هيات مديره صنف را نيز در برداشته و دارد به ثمر نشست و پي گيري هايي جهت ساماندهي فروش خودرو بازار و انتقال آن به خاوران در راس امور اتحاديه قرار گرفت.

 

وي با بيان اينکه جلسات مفيدي در اين خصوص با مسئولان ذيربط برگزار کرديم افزود: در اين راستا کسبه با همکاري هاي بسيار خوب خود، اتحاديه و ساماندهي شهرداري را ياري دادند. اتحاديه در نظر دارد تا صنوف آلاينده را طي دستورات بسيار سازنده شهردار تهران و عمليات جهادي به مکاني در خور شان منتقل نمايد. در اين زمينه کليه دستگاه هاي اجرايي و قضايي نيز در اجراي عمليات قول مساعد داده اند.

 

برازنده تصريح کرد: به دنبال دستورات سازنده شهردار مبني بر جمع آوري معتادين منطقه، اجراي روشنايي خيابانهاي جهانيان و غمخوار و اطراف آن و ساماندهي مناطق و پاساژهاي استوک فروش برآنيم تا جهت اجراي اين دستورات با اعلام آمادگي و پي گيري اتحاديه سعي در ايجاد نظم و قانونمند نمودن اين افراد نماييم.

 

رئيس اتحاديه آهنگران و صنعتگران خودرو تهران همچنين در اهميت ورود قانوني لوازم يدکي استوک گفت: در خصوص اجازه واردات قانوني لوازم يدکي استوک به کشور تلاش هاي زيادي شده است؛ چرا که عدم واردات قطعات و لوازم يدکي استوک براي انواع خودروها منجر به واردات اين کالاها به صورت قاچاق شده است. معضل قاچاق، خود پديده اي شوم است که دست بسياري از دلالان را باز مي گذارد تا نهايت سوءاستفاده را از عدم واردات قانوني به کشور بنمايند.

 

وي ادامه داد: خودروهايي که در کشور توليد نمي شوند به يقين نيازمند لوازم يدکي وارداتي هستند؛ اما جلوگيري از ورود قانوني لوازم يدکي استوک به کشور مشکلات زيادي را ايجاد نموده است از جمله استفاده و فروش و بکارگيري لوازم يدکي بي کيفيت رواج دارد که جان و مال مردم را به خطر مي اندازد.

 

برازنده اضافه کرد: قطعات بي کيفيت چيني جان افراد را تهديد مي کند. با توجه به اينکه اين قطعات را سابقاً از کشورهاي اروپايي تامين مي کرديم و اکنون در تحريم به سر مي بريم، مي توانيم از کشورهايي نظير ترکيه و روسيه وارد کنيم؛ چرا که با اين کشورها تبادلات تجاري آزاد و خوبي داريم. اين شکل از واردات موجب مي شود تا از قاچاق لوازم يدکي استوک و بعضاً سرقت لوازم و يا خودروهاي خارجي جلوگيري شود.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *