قطعات خودرو

مقابله با انحصارطلبی خودروسازان موجب افزایش رضایت مردم می‌شود

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خبرگزاری فارس، رحمت الله فیروزی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره عملکرد وزیر صمت اظهار داشت: آقای فاطمی وزیری جوان، علاقمند، متدین و دارای سلامت نفس است. مقابله با انحصارطلبی خودروسازان و پاسخ‌گو کردن آنان موجب افزایش رضایت مردم از وزارت صمت می‌شود.

وی افزود: ۴۲ سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد و دولت‌های متعدد روی کار آمده‌اند؛ اما یکی از نگرانی‌هایی که در جامعه و بین اذهان مردم وجود دارد مربوط به ارتباطات ناسالم، فساد و رانت است که عامه مردم نفعی از آن ندارند.

عضو کمیسیون صنایع مجلس تصریح کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت یکی از وزارتخانه‌های مهم و استراتژیک است که حجم کار آن سنگین بوده و همه مردم و بخش‌های مختلف با آن کار دارند.

فیروزی گفت: آقای فاطمی امین برای رفع مشکلات و معضلات بخش مهم صنعت، معدن و تجارت کشور در حال تلاش است؛ نباید این توقع را داشته باشیم که ظرف مدت ۶ ماه تا یکسال مشکلات تلمبار شده چند دهه اخیر کشور حل شود که البته اگر این توقع را داشته باشیم عقلانی نبوده و دور از انصاف است.

وی گفت: وزیر صنعت باید با استفاده از توانایی بالای خود، مشاورین مطلوب، معاونین و کارشناسان خوب زمینه جذب سرمایه مردم و کسب اعتماد آنان و حمایت از بخش خصوصی برای ایجاد تولید و کار سالم را فراهم کند.

عضو کمیسیون صنایع مجلس تصریح کرد: عمده حوزه صنعت در کشور متعلق به دولت است که می‌توانم به خودروسازی‌ها و صنایع بزرگ و استراتژیک اشاره کنم.

وی افزود: آقای فاطمی امین تلاش زیادی کرده که فعالیت‌های بخش‌های مختلف صنعت، معدن و تجارت را در مدار صحیح و سالم قرار دهد و بتوانند تولید در کشور و رضایتمندی مردم را ارتقا دهد.

فیروزی اظهار داشت: مقابله با انحصارطلبی خودروسازان و پاسخ‌گو کردن آنان از موضوعاتی است که می‌تواند موجب افزایش رضایت مردم از وزارت صمت شود.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در پایان افزود: وظایف آقای فاطمی امین در این باره در وزارت صمت بسیار سنگین است که باید با اولویت بندی برای رفع نیازهای جامعه اقدامات لازم را برنامه‌ریزی کند.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *