قطعات خودرو

باربري هاي مجوزدار را با نشان تجاري مخصوص بشناسيد

به گزارش قطعات خودرو به نقل از اتاق اصناف تهران، رئيس اتحاديه حمل و نقل درون شهري تهران گفت: باربري هاي مجوز دار را با نشان تجاري مخصوص بشناسيد ماشيني که براي حمل اثاث فعاليت کند بايد برچسب مخصوص را همراه داشته باشد.

 

عارف مرادي، رئيس اتحاديه حمل و نقل درون شهري تهران بيان کرد: مردم دقت داشته باشند؛ اتحاديه براي جابه جايي ايمن اثاث منزل و … نشان تجاري مخصوص در اختيار باربري هاي مجاز قرار داده و قرار داد تنظيم شده است. ماشيني که براي حمل اثاث فعاليت کند بايد برچسب مخصوص نشان تجاري را همراه داشته باشد.

 

وي افزود: اکثر باربري هايي که در فضاي مجازي فعاليت مي کنند مجوز ندارند و مردم هم به اين مهم دقت نمي کنند. در تهران ۳۰۶ دفتر باربري مجوز دار فعال هستند که برخي ۹۰ و برخي نيز ۱۲۰ ماشين در اختيار دارند و توصيه ما به مردم اين است که با يک تماس ساده از ۱۱۸ بپرسند که نزديک ترين باربري مجوز دار به آنها در کجا قرار دارد

 

رئيس اتحاديه حمل و نقل درون شهري تهران گفت: باربري هاي مجوزدار قيمت آخر را اول مي گويند و ديگر به اصطلاح “دبه” در کارشان نيست. يکي ديگر از دلايل مراجعه به باربري هاي مجوزدار اين است که در صورت بروز مشکل در طي يک روز کاري به مشکل رسيدگي مي شود.

 

مرادي تاکيد کرد: باربري هاي غيرمجاز به اين صنف بسيار آسيب زده اند و مردم با خود فکر مي کنند همه باربري ها زير نظر اتحاديه است در حالي که اينطور نيست.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *