قطعات خودرو

برند لکسوس، اولویت اول نروژی‌ها هنگام خرید خودرو

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودرو بانک، طبق نظرسنجی اخیر که حدود 13700 نروژی در آن شرکت داشته‌اند، لکسوس در چهار دسته‌بندی مختلف، یعنی کیفیت خودرو و تجربه رانندگی (40 درصد)، فروشنده و تجربه خرید (20 درصد)، سرویس‌دهی (20 درصد) و در نهایت وفاداری به برند (20 درصد) به عنوان برترین برند خودرو شناخته شده است.

اوموتناشی (Omotenashi) یا همان حس مهمان‌نوازی ژاپنی همان عنصر معجزه‌آسایی است که باعث شده نروژی‌ها به برند لکسوس وفادار بمانند.

به گفته رئیس لکسوس در نروژ، اوموتناشی یادآور نیازمندی‌های مشتریان و ارائه محصولی فراتر از انتظار آن‌ها است. احترام و توجه بی‌قید و شرط به مشتریان، رمز موفقیت لکسوس به حساب می‌آید.

 

فرمانروایی لکسوس در نروژ

 

بر اساس نظرسنجی رضایتمندی AutoIndex 2022، لکسوس برای یازدهمین سال پیاپی توانست به عنوان برترین و محبوب‌ترین برند نزد مشتریان نروژی شناخته شود. این برند با کسب امتیاز 935 از 1000، رکورد جدیدی به نام خود ثبت کرده و انتخاب اول نروژی‌ها هنگام خرید خودرو است.

نه تنها کیفیت خودرو، بلکه عوامل مهم دیگری همچون ارائه خدمات پس از فروش، توجه دائمی به مشتریان و تلاش برای رفع نیازها و مشکلات آن‌ها، موفقیت لکسوس را رقم زده و موجب وفاداری بی‌حد و حصر مشتریان نروژی شده‌اند.

بد نیست بدانید که پس از لکسوس، تویوتا و بی ام به ترتیب انتخاب دوم و سوم نروژی‌ها برای خرید خودرو هستند.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *