قطعات خودرو

تصاویر بهت‌آور از آینده ابر خودروها در دوران همه‌گیری الکتریکی‌ها!

به گزارش قطعات خودرو به نقل از پدال، ابر خودروها که البته با نام هایپرکارها نیز شناخته می‌شوند دوران شکوفایی خود را سپری می‌کنند. این خودروها با بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی‌ها و با سقف تولید محدود و قیمت بسیار بالا تولید شده‌اند و هواداران بسیاری دارند؛ اما به تازگی تصاویری عجیب از این دسته خودروها منتشر شده است. همه ما یافتن چیزهایی را که مدت‌های زیادی در انبارها باقی مانده را جذاب و هیجان‌انگیز می‌دانیم.

 

اخیراً یک طراح خوش‌ذوق رندرهایی از ابر خودروهای مدرن را که چندین و چند سال به حال خود رها شده‌اند منتشر کرده و صادقانه باید گفت تا حدی از دیدن آن‌ها ترسیده‌ایم! دیدن بوگاتی شیرون پور اسپرت با سپر جلوی شکسته که در یک محیط تاریک و در کنار زباله‌ها و جعبه‌های گوناگون هم ترسناک است و هم ناراحت کننده.

 

همین موضوع درباره مک لارن سنا نیز صدق می‌کند که تار عنکبوت روی اسپویلر عقبش کاملاً جلب‌توجه می‌کند. در تصویر دیگر که با نام کابوس شب هوراچیو منتشر شده سه دستگاه پاگانی هوایرا BC را می‌بینیم که بدون کمترین توجهی در یک اتاق تاریک رها شده‌اند.

 

یک جفت لامبورگینی آونتادور SV نیز سال‌ها زیر گردوخاک باقی مانده‌اند اما تنها محصولات لامبورگینی نیستند چنین وضعیتی را تجربه می‌کنند. یک دستگاه سیان FKP 37 و سنتناریو نیز از این مشکلات در امان نمانده‌اند و در گوشه‌ای به حال خود رها شده‌اند.

ابر خودروها

 

مک لارن P1 که یکی از سه ابر خودرو مشهور سال‌های اخیر است ما را به یاد طوفان اخیر آمریکا و از بین رفتن یک P1 می‌اندازد هرچند خودروی حاضر در این رندر را می‌توان سریعاً به حالت اولیه خود بازگرداند. دیگر خودرویی که سرنوشت تاریک آن ما را ناراحت می‌کند فراری لافراری است که قطعاً باتری‌اش نیازمند شارژ دوباره خواهد بود هرچند احتمال دارد سیم‌کشی آن در طول این سال‌ها موش‌ها از بین رفته باشد!

پیش‌بینی می‌شد که این تصاویر در فضای مجازی پربازدید و خبرساز شوند. احتمال وقوع چنین رویدادی در دنیای واقعی نزدیک به صفر است زیرا انتظار می‌رود قیمت این ابر خودروها در دوران همه‌گیری خودروهای الکتریکی بیشتر شود و به محصولاتی کلکسیونی تبدیل شوند. البته نکته جالب این است که برخی افراد با دیدن این تصاویر فکر می‌کردند خودروهای واقعی را تماشا می‌کنند! تنها راه تبدیل شدن این رندرها به واقعیت یک فاجعه طبیعی یا انسانی است که می‌تواند منجر به از بین رفتن و رها شدن ابر خودروها شود. امیدواریم چنین اتفاقی هرگز رخ ندهد…

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *