قطعات خودرو

تعادل عرضه و تقاضا در بازار بدون کمبود باتري

به گزارش قطعات خودرو به نقل از اتاق اصناف تهران، حسين علياکبري، رئيس اتحاديه صنف سازندگان و فروشندگان باتري و خدمات برق تخصصي خودرو تهران با اشاره به طرح بارگذاري صورتحساب الکترونيکي بنگاه هاي اقتصادي در سامانه جامع تجارت عنوان کرد: صدور فاکتور الکترونيکي واحدهاي صنفي طرحي است که وزارت صمت به منظور شفاف سازي کالا پيگيري مي کند اما با توجه به عدم ايجاد زيرساخت ها و عدم آمادگي واحدهاي صنفي فروش باتري براي اجراي اين طرح از وزارت صمت تقاضا داريم فرصتي در اختيار واحدهاي صنفي قرار دهند تا به آمادگي کامل براي اجراي اين طرح دست پيدا کنند.

 

وي در خصوص زيرساخت هاي لازم براي اجراي اين طرح گفت: بارگذاري فاکتور الکترونيکي مستلزم راه اندازي اپليکيشن و آموزش هاي موردنياز در اين زمينه است که اميدواريم با قول هايي که به ما داده شده اين اپليکيشن هر چه سريع تر راه اندازي شود.

 

رئيس اتحاديه صنف سازندگان و فروشندگان باتري و خدمات برق تخصصي خودرو تهران در ادامه با اشاره به وضعيت بازار اظهار داشت: با توجه به اينکه بيشترين مصرف در فصل تابستان است ميزان عرضه مقداري کاهش يافته؛ اما اين به معناي کمبود نيست و عرضه و تقاضا در بازار متعادل است.

 

قيمت در يک ماه اخير افزايشي نداشته و در حال حاضر قيمت هر آمپر باتري بسته به نوع مواد اوليه مصرفي در کارخانجات بين ۲۰ تا ۲۲ هزار تومان است.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *