قطعات خودرو

تولیدات روغن موتور مشمول قیمت گذاری شد

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از وزارت صمت، بر این اساس تمامی ارگان‌های ذیربط نظارتی موظف شدند نظارت بر بازار را برای رسیدن محصول به قیمت مصوب به دست مشتری انجام دهند.

در ۹ ماهه امسال ۲۶ هزار و ۷۹۳ فقره بازرسی از واحدهای توزیع روغن موتور انجام شده است که در این راستا یک هزار و ۵۹۹ فقره به ارزش بیش از ۱۷۲ میلیارد ریال تشکیل گردیده است.

روغن‌موتور از جمله محصولاتی است که ملزم به عرضه فروش اینترنتی نیز می‌باشد و در جشنواره خرید شفاف که با راهبردی وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار می‌شود، مورد توجه قرار گرفته است.

افزایش ۴۰ درصدی ارز تخصیصی به روغن نباتی و ذخیره سازی مناسب آن

همچنین در این کارگروه با اعلام اینکه ارز تخصیص یافته به روغن نباتی حدود ۴۰ درصد بیشتر از سال گذشته بوده است، اعلام شد که در لایه‌های مختلف مصرف کننده اعم از صنف، صنعت و خانوار ذخیره‌سازی روغن‌نباتی به خوبی انجام گرفته است.

بر اساس اطلاعات انجمن تخصصی مربوطه در ۹ ماهه امسال میزان تولید و توزیع روغن نباتی اعم از خانوار، صنف و صنعت افزایش ۳۳ درصدی داشته است.

همچنین میزان تولید و توزیع روغن نباتی اعم از خانوار، صنف و صنعت در آذر ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال به ترتیب ۵۲ درصد و ۴۹ درصد افزایشی بوده است.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است