قطعات خودرو

خداحافظی رسمی با شورلت کامارو در سال ۲۰۲۴

به گزارش قطعات خودرو به نقل از پدال، شورلت اعلام کرده است که اوایل سال ۲۰۲۴ به تولید نسل ششم کامارو پایان خواهد داد اما جنرال موتورز تأکید کرده که این پایان داستان کامارو نخواهد بود.

 

شورلت رسماً اعلام کرده است که تولید نسل ششم کامارو پس از مدل ۲۰۲۴ خاتمه خواهد یافت و آخرین دستگاه این خودرو در ژانویهٔ ۲۰۲۴ از خط تولید خارج خواهد شد. هرچند جنرال موتورز هیچ جزئیاتی در مورد جانشین کامارو منتشر نکرده اما اظهار داشته است که این پایان داستان کامارو نخواهد بود. شورلت برای خداحافظی با نسل ششم ماسل کار خود پکیج ویژهٔ کالکتور ادیشن را ارائه خواهد کرد. جزئیات کامل این نسخه در تابستان آینده منتشر خواهد شد اما تیزری از آن نشان می‌دهد که نسخهٔ کالکتور ادیشن به تاریخچهٔ طولانی کامارو اشاره خواهد داشت.

 

کامارو در ابتدا با نام رمزی پانتر توسعه پیدا کرد و برای اشاره به این نام، در تیزری که از نسخهٔ ویژهٔ آن منتشر شده تصویر یک پلنگ در حرف R دیده می‌شود. این تیزر که درواقع ویدئوی خداحافظی کامارو است، یک بال بزرگ عقب و نشان ZL1 روی کاپوت را هم نشان می‌دهد که این یعنی نسخهٔ کالکتور ادیشن مدلی قدرتمند و پرفورمنس خواهد بود. جنرال موتورز در رابطه با این ماسل کار افسانه‌ای گفته است که جانشین فوری نخواهد داشت اما نام کامارو بازخواهد گشت.

سازندهٔ آمریکایی گفته است:

این آخرین فصل برای نام کامارو نیست.

بااین‌حال، معاون ارشد جهانی شورلت «اسکات بل» می‌گوید این شرکت هنوز برای معرفی جانشین فوری کامارو آمادگی ندارد. هرچند رقیب اصلی این ماشین یعنی موستانگ در نسل جدید خود که به‌تازگی معرفی شده همچنان با پیشرانه‌های درون‌سوز تولید می‌شود اما گزارشات قبلی نشان می‌دهند که شورلت قصد دارد کامارو را با استفاده از پلت‌فرم اولتیوم به خودرویی الکتریکی تبدیل کند. اگر این شایعات درست باشند، پایان تولید نسل ششم کامارو پایان یک دوران مهم در تاریخ این ماشین خواهد بود.

بل گفته است:

هرچند ما امروز جانشینی فوری معرفی نمی‌کنیم ولی مطمئن باشید این پایان داستان کامارو نیست.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است