قطعات خودرو

خودروهای نیسان 2023 از گمرک ترخیص شدند، محصولات نیسان در راه بازار کشور

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، شرکت نامی خودرو، بتازگی اقدام به واردات چند مدل از خودروهای سواری نیسان به ایران نموده است و طبق اخبار منتشر شده، حالا نمونه های اولیه این خودروها از گمرک ترخیص و وارد کشور شده‌اند و انتظار می‌رود در آینده نزدیک، از این محصولات جدید نیسان در ایران رونمایی شود.

 

گفته می‌شود مدل‌های وارداتی نیسان 2023 به ایران شامل سه مدل متفاوت از خودروهای سواری این شرکت است که اطلاعات دقیق تر آنها در آینده اعلام خواهد شد.

 

شرکت نمایندگی نامی خودرو ایران، پس از آزادسازی مجدد واردات خودرو، موفق به اخذ مجوز رسمی واردات خودروهای نیسان از وزارت صنعت، معدن و تجارت شده است. انتظار می‌رود با ورود این خودروهای جدید و باکیفیت ژاپنی، محبوبیت برند نیسان در بازار خودروی ایران افزایش یابد.

 

توضیحات عکس

 

نیسان دارای کارخانجات متعددی در نقاط مختلف جهان از جمله آمریکای جنوبی، اروپا و چین است که خودروهای تولیدی آنها دارای کیفیت یکسان و تحت نظارت این شرکت ژاپنی هستند. خودروهای وارداتی نیسان به ایران نیز از کارخانجات مختلف این شرکت در سراسر جهان تهیه می‌شوند.

 

هم‌اکنون با توجه به تحریم‌های موجود، اخذ نمایندگی برندهای خودرویی بین‌المللی به صورت غیرمستقیم و از طریق کشورهای ثالث انجام می‌شود که شرکت نمایندگی نامی خودرو نیز از همین مسیر برای همکاری با نیسان و واردات خودروهای این برند باکیفیت ژاپنی اقدام کرده است.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *