قطعات خودرو

دلار ارزان ، قیمت خودرو را هم ارزان کرد

به گزارش قطعات خودرو به نقل از اقتصادآنلاین-  قیمت خودرو پژو ۲۰۶ تیپ دو با ۱ میلیون تومان کاهش ۲۹۸ میلیون تومان معامله شد. ۲۰۶ تیپ ۵ فول هم در مدل ۱۳۹۹ با ۵ میلیون تومان کاهش همراه بود و ۳۶۰ میلیون تومان قیمت خورد. پژو ۲۰۷ دنده‌ای سقف پانوراما ۳ میلیون تومان کاهش به ثبت رساند و ۴۰۴ میلیون تومان معامله می شود. نسخه اتوماتیک با سقف شیشه ای و در مدل ۱۴۰۰، بدون تغییر بود و ۶۲۰ میلیون تومان معامله شد. نسخه دنده ای با سقف فلزی و مدل ۱۴۰۱ با ۳ میلیون تومان کاهش ۳۹۷ میلیون تومان معامله می شود.

 

پژو ۴۰۵ در نسخه ۲ میلیون ارزان شد و ۲۸۸ میلیون قیمت خورد. این خودرو در نسخه دوگانه هم ۱ میلیون ارزان شد و ۳۰۵ میلیون تومانی به ثبت رساند.

پژو پارس LX مدل ۱۴۰۱ با ۱ میلیون کاهش ۳۶۹ میلیون تومان معامله شد. این خودرو در مدل ۱۴۰۱ و با موتور XU7، بدون تغییر بود و ۳۱۲ میلیون تومان معامله می شود.

پارس ELX-TU5، خودروی جدید ایران خودرو بدون تغییر ۴۱۸ میلیون تومان قیمت خورد.

پژو ۲۰۰۸ بدون تغییر ۱ میلیارد و ۴۱۰ میلیون تومان معامله شد.

سمند LX در مدل ۱۴۰۱ بدون تغییر بود و ۳۰۷ میلیون تومان قیمت خورد. این خودرو با موتور EF7 تغییری نداشت و ۳۳۲ میلیون تومان معامله شد.

دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ با ۲ میلیون کاهش ۴۰۳ میلیون تومان قیمت خورد. این خودرو در نسخه توربو اتوماتیک تغییری نداشت و ۵۰۴ میلیون تومان معامله می شود.

تارا اتوماتیک ۳ میلیون ارزان شد و۵۸۲ میلیون تومان معامله می شود. نسخه دنده ای هم ۵ میلیون ارزان شد و ۴۵۰ میلیون تومان معامله می شود.

رانا پلاس بدون تغییر ۳۰۰  میلیون تومان معامله می شود. این خودرو در نسخه با سقف شیشه ای ۵ میلیون کاهش داشت و ۳۳۰ میلیون تومان قیمت خورد.

1.

پراید ۱۱۱ با ۱ میلیون کاهش ۲۰۳ میلیون تومان معامله شد و نسخه ۱۳۱ هم ۱ میلیون کاهش داشت و ۱۸۳ میلیون تومان قیمت خورد. پراید وانت یا همان ۱۵۱ در بازار امروز ۲ میلیون ارزان شد و ۱۷۸ میلیون تومان قیمت خورد.

کوییک اتوماتیک پلاس در مدل ۱۴۰۱ ۲ میلیون ارزان شد و ۳۱۰ میلیون تومان معامله می شود. نسخه ساده و دنده ای این خودرو بدون تغییر ۲۰۳ میلیون تومان معامله شد.

سایناEX با ۱ میلیون کاهش ۲۰۲ میلیون تومان معامله می شود.

تیبا هاچبک بدون تغییر ۲۰۵ میلیون قیمت خورد. نسخه صندوقدار تغییری نداشت و ۲۰۱ میلیون تومان قیمت خورد.

قیمت شاهین در مدل ۱۴۰۰ بدون تغییر در بازار ۳۵۰ میلیون تومان اعلام می شود. قیمت مدل ۱۴۰۰ بدون تغییر ۳۶۴ میلیون تومان معامله شد.

2

 

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *