قطعات خودرو

دولت وعده واردات خودرو می دهد ولی انجام نمی شود

به گزارش قطعات خودرو به نقل از اقتصادآنلاین – فرهاد طهماسبی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در مورد واردات خودرو بیان کرد: متاسفانه واردات خودرو صورت نگرفته است. دلیل این موضوع را نیز باید از دولت پرسید، تا امروز عملا در بحث واردات خودرو از سمت دولت خروجی ندیده‌ایم.

 

وی ادامه داد: گفته بودند این هفته واردات خودرو صورت می‎گیرد، ولی هنوز به دست مردم نرسیده است.

 

طهماسبی در مورد افزایش بودجه برای تولیدات داخلی خودرو اظهار کرد: در تولید داخل اتفاق خاصی نیفتاده و باز هم بودجه بالایی به تولید داخل اختصاص داده شده است. این موضوع نشان می‎دهد که انحصار بازار توسط دو خودروساز همچنان ادامه دارد. وقتی رییس‌جمهوری نیز بر این موضوع تاکید می‎کند، یعنی مهر تاییدی زده می‌شود.

 

این نماینده در مورد نقش کمیسیون صنایع در روند واردات خودرو گفت: کمیسیون که نمی‌تواند وظیفه دولت را انجام دهد. قطعاً برخورد کردیم و می‌کنیم، سوال کردیم و بحث استیضاح وزیر را پیش کشیدیم، اما صحن رای نداد و رییس جمهوری پشت وزیر و شرایط ایستاد. در چنینی شرایطی کمیسیون چه می‎تواند انجام بدهد؟

 

طهماسبی همچنین افزود: دولت وعده می‌‌دهد که به زودی واردات ماشین انجام می‌شود ولی این اتفاق صورت نمی‎گیرد.

 

 

او در ادامه توضیح داد: بخش عمده مشکل به دلیل تحریم‌ها است. البته این دلیل نمی‌شود که بگوییم زندگی مردم به تحریم گره خورده است. تحریم ها باید مدیریت شود و سوءمدیریت ما را به اینجا رسانده است.

 

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است