قطعات خودرو

رونمایی از اکوسیستم برند JAECOO

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، در 15 اکتبر، نمایشگاه محصولات دوستدار محیط زیست JAECOO در ووهوی چین آغاز شد. به عنوان بخش مهمی از «کنفرانس بین‌المللی هم‌آفرینی اکوسیستم کاربر 2023 JAECOO»، JAECOO با دقت یک بخش «کمپینگ در فضای باز» را در این نمایشگاه طراحی کرد.

 

این بخش حاضران را در طیف گسترده‌ای از فعالیت‌های «خودرو + سبک‌های زندگی» غرق کرد و با همکاری کاربران، محدودیت‌ها و مرزها را درهم شکست و یک پارادایم جدید و فوق‌العاده LOHAS (سبک زندگی سالم و پایدار) را افتتاح کرد.

 

رونمایی رسمی از خودروی اصلاح‌شده، آغازگر تخیل بی‌حد و حصر برای زندگی آفرود

 

با پیشرفت بی‌وقفه فناوری و تنوع نیازهای مصرف‌کنندگان، رقابت برندهای آینده بر محور تجربه کاربر خواهد چرخید. اولویت‌دادن به کاربران برای پیشتاز ماندن در عرصه رقابت ضروری است. JAECOO نه تنها به دنبال ارائه بهترین تجربه رانندگی به کاربران است، بلکه می‌خواهد از طریق محصولات مشتق شده متنوع، ارتباط عمیق‌تری با آنها برقرار کند. این نمایشگاه محصولات دوستدار محیط زیست نشان‌دهنده تلاش نوآورانه JAECOO برای تماس با هر جنبه از زندگی کاربران است.

 

 

کنفرانس بین‌المللی هم‌آفرینی اکوسیستم کاربر 2023 JAECOO

 

با محوریت موضوع «زندگی در فضای باز»، JAECOO مجموعه‌ای غنی از محصولات جانبی باکیفیت از جمله چادر، جلیقه ضد طوفان، کیف گلف و غیره را به نمایش گذاشت تا شور و شوق بی‌حد و حصر برای سفرهای آفرود را آزاد کند. JAECOO همچنین مشتاق همکاری با کاربران برای خلق شاهکارهای دوستدار محیط زیست است. آنها ایده می‌دهند و JAECOO آن را به واقعیت تبدیل می‌کند تا با هم یک سبک زندگی با نگرشی متمایز را خلق کنند.

 

اولین مدل خودرو جیکو J7 اصلاح‌شده رسمی در این نمایشگاه حاضر شد. این اصلاحات، ظاهر خشن جیکو J7 را تقویت کرده و حسی از عظمت و جاذبه‌ای وحشی و نامهار را القا می‌کند. این جیکو J7 اصلاح شده نه تنها نمایانگر مهارت بالای JAECOO در اصلاح خودرو است، بلکه روح شجاعت برند را در شکستن محدودیت‌ها و پذیرش اکتشاف متبلور می‌سازد.

 

رونمایی از اکوسیستم برند JAECOO

 

 

خلق یک اکوسیستم برند-کاربر، مشارکتی برای هم‌آفرینی، به اشتراک‌گذاری و برد-برد

 

اگر نمایشگاه محصولات دوستدار محیط زیست نمایی اجمالی از محصولات جانبی دوستدار محیط زیست JAECOO به دست می‌دهد، آنگاه رونمایی اکوسیستم برند که همزمان برگزار شد، توضیح جامعی از این اکوسیستم ارائه می‌کند.

 

همسو با شخصیت برند خودروی شهری آفرود، JAECOO متعهد است که یک اکوسیستم آفرود چندوجهی و بی‌مرز متمرکز بر «سفر + سبک زندگی» بسازد.

 

شان ایکسو، مدیرعامل JAECOO، در کنفرانس رونمایی اکوسیستم گفت: «ما آرزو داریم ارتباط ما با کاربران از خودرو شروع شود اما فراتر رود و سبک زندگی با نگرش و لایه‌های تفریحی شخصی‌سازی‌شده را در بر بگیرد.» همخوانی عمیق با کاربران تضمین‌کننده توسعه پایدار و بلندمدت برند است.

 

کاملاً مشهود است که فلسفه اکوسیستم جیکو به طور جدایی‌ناپذیری به «کاربران» گره خورده است و هدف آن غرق‌کردن آنها در شادی سفرهای آفرود و کشف سبک‌های زندگی جدید است. به نظر می‌رسد در آینده جیکو به‌طور مداوم کاربران را از طریق برند و قدرت خلاق خود توانمند خواهد کرد. هر کاربری به یک سازنده و به‌اشتراک‌گذار اکوسیستم جیکو تبدیل خواهد شد و با هم خلق، به‌اشتراک‌گذاری، پیروزی و رشد خواهند کرد.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *