قطعات خودرو

زشت ترین خودرو جهان خودرو برقی و مضحک روسی است

زشت ترین خودرو جهان

این خودرو برقی روسی که با نام آمبر معرفی شد، سیلی از انتقادات را در فضای مجازی علیه خود برانگیخت.

 

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، برای سال‌ها فیات مولتی پلا با اقتدار عنوان زشت‌ترین خودرو جهان را در اختیار داشت. دانشگاه پلی‌تکنیک مسکو در اقدامی غافلگیرکننده، یک خودرو برقی با ظاهری مضحک را رونمایی کرده است که به راحتی می‌تواند عنوان زشت‌ترین خودرو جهان را از آن خود کند.

 

نسخه تولید انبوه آن در سال 2025 به بازار خواهد آمد. کارخانه Avtotor در کالینینگراد مسئولیت مونتاژ خودرو روسی آمبر را برعهده گرفته است. این کارخانه تا پیش از تحریم صنعت خودروسازی روسیه به مونتاژ مدل‌های بی ام و، فورد، کیا و هیوندای مشغول بود. با این حال خروج شرکت‌های بین‌المللی از بازار روسیه، این خودروساز را به وضعیت اسف باری وارد کرده است!

 

آمبر

 

ظاهر عجیب و غریب آمبر، به دلیل زیرساخت نامناسب آن ایجاد شده است. در واقع تیم توسعه آمبر قطعات گوناگون را از خودروهای مختلف گردهم آورده‌اند و آن‌ها را روی خودرو آمبر نصب کرده‌اد. چراغ‌های روشنایی گرد با ظاهری شبیه چشم حشرات و همچنین دو دریچه نامتعارف سمت راست، توجهات بسیاری را به خود جلب کرده‌اند.

 

برخی از افراد حتی حدس می زنند که اجزای خودرو ممکن است از AliExpress تهیه شده باشند، با این حال موضوع فوق تایید نشده است. البته طبق اطلاعات رسمی، موتورهای الکتریکی، باتری، اینورتر و سایر اجزای پیشرانه همگی در روسیه توسعه و مونتاژ می شوند.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *