قطعات خودرو

عرضه خودرو تیگو۷ هیبریدی به بازار

به گزارش قطعات خودرو به نقل از پرشین خودرو، جک لی در مراسم رونمایی از تیگو ۷ پرومکس با تشکر از اطمینان مشتریان ایرانی به برند فونیکس گفت: از زمان پیدایش برند فونیکس، با پیگیری مداوم جهت ارتقای برند و کیفیت محصول و با تکیه بر شعار “همیشه رو به جلو” در پی ایجاد یک انقلاب در صنعت خودرو بودیم.

 

 افزود: طی هفت سال گذشته سری محصولات تیگو ۷ با عملکرد ایمن و کاربردی خود نیازهای روزانه هزاران نفر را برآورده کرده و در بازار با افزایش تقاضای شدید روبرو و حتی در مقاطعی با محدودیت در تولید نیز مواجه شده است. در سراسر جهان ۱۲ میلیون نفر، برند ما را انتخاب کرده اند.

مدیرعامل مدیران خودرو، تیگو۷ را یکی از محصولات برتر در بازار خودرو ایران دانست و تصریح کرد: با شعار “همراه شما در تمام طول مسیر”، رونمایی تیگو ۷ پرومکس را برگزار کردیم ، این خودرو تجربه جدیدی از رانندگی با خودرویی مدرن را پیش روی خریداران قرار می‌دهد.

جک لی مدیرعامل مدیران خودرو

مدیران خودرو اولین شرکتی است که به تولید خودروهای سوخت پاک روی آورده است، تاکید کرد: علاوه بر آریزو۵ برقی و تیگو ۸ پلاگین هیبرید، سه مدل خودروی جدید با فناوری سوخت پاک را به بازار ایران عرضه خواهیم کرد که تیگو۷ هیبرید یکی از این سه خودروی جدید است.

وی با اعلام تعهد مدیران خودرو به سبکی نوین در صنعت خودرو و تولید خودروهای با سوخت پاک در این شرکت، خاطرنشان کرد: در راستای حفظ محیط زیست، متعهد به توسعه فناوری تولید خودروهای جدید با فناوری سوخت پاک در شرکت مدیران خودرو و برندهای زیرمجموعه این شرکت هستیم.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *