قطعات خودرو

علی‌آبادی: آزادسازی قیمت‌ها را دنبال می‌کنیم

علی‌آبادی

به گزارش قطعات خودرو به نقل از انجمن صنایع همگن، عباس علی آبادی در چارچوب سومین رویداد صنعت دانش بنیان ویژه صنایع کوچک و اکوسیستم های فناورانه در جمع خبرنگاران گفت: در آینده نزدیک قیمت ها در صنعت خودرو لزوما افزایش نمی یابد، تولید افزایش می یابد. ما به شرایطی نزدیک می شویم که دولت تعرفه واردات خودروهای برقی را اصلاح می کند و به مردم اجازه می دهد بدون محدودیت و انحصار نیازهای خود را تامین کنند.

 

علی آبادی با بیان اینکه رهبر انقلاب بارها بر تولید داخلی و صنعتی شدن تاکید کرده اند، گفت: در این راستا باید از توانمندی های کشور در راستای صنعتی سازی دانش بنیان استفاده کرد.

 

وی: در صنعت خودرو باید به سمت تولید دانش بنیان برویم. زیرا باعث ایجاد اشتغال و افزایش بهره وری می شود، در حالی که صنعت خودرو دانش بنیان و صادرات محور است.

 

وزیر صنعت، معدن و تجارت در سومین همایش ملی صنعت دانش که با محوریت شرکت های کوچک مقیاس و اکوسیستم فناورانه برگزار می شود، گفت: در حال حرکت فعالی هستیم که به دنبال ایجاد ارتباط بین شهرهای صنعتی با پایگاه دانش است. و این دلیل اصلی است; بنابراین در این رویداد مشکلات صنعتی به شرکت های دانش بنیان واگذار می شود تا به سمت حل مشکلات ملی و رفع نیازهای فنی بروند.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *