قطعات خودرو

عهدشکنی خودروسازان در تحویل /تاخیر کرمان موتور در تحویل خودرو

به گزارش قطعات خودرو به نقل از تجارت‌نیوز، شرکت کرمان‌موتور در دی ۹۹ طرح پیش‌فروش خودرو با موعد تحویل شهریور ۱۴۰۰ برگزار کرد. اگرچه چهار ماه از زمان تحویل این خودرو گذشته اما مشتریانی که خودرو وانت تی ۸ را ثبت‌نام کرده بودند می‌گویند کرمان خودرو، ماشین‌های ثبت‌نامی را تحویل نداده است.

خریداران این خودروها می‌گویند کرمان خودرو چند برنامه فروش با تحویل ۶۰ روزه داشته، اما خودروهای ثبت‌نام شده را تحویل نمی‌دهد. همچنین هنگام پیگیری، جوابی از سوی کرمان‌موتور به مشتریان داده نشده است.

در پیگیری خبرنگار تجارت‌نیوز، خدمات پس از فروش کرمان‌موتور گفت: این شرکت نیز مانند سایر خودروسازی‌ها در تحویل دچار تاخیر شده و شرکت در آینده خودروهای ثبت‌نامی را تحویل مشتریان می‌دهد.

اما خودروهای کرمان موتور چه زمانی تحویل داده می‌شود؟ این سوالی است که خدمات پس از فروش این شرکت پاسخی به آن نمی‌دهد!

به نظر می‌رسد این شرکت نیز مانند سایر خودروسازان با مشکلات مالی و کمبود قطعه مواجه شده است.

تاخیر در تحویل خودرو مرسوم است؟

اما موضوع تاخیر در تحویل خودرو به مشتریان تنها به این خودروسازی محدود نمی‌شود. اکثر شرکت‌های خودروسازی هنگام تحویل خودروهای پیش‌فروش شده، تاخیر دارند. اما مشکل خریداران خودرو به تاخیر در تحویل محدود نمی‌شود.

گاهی برخی از این افراد بعد از مدتی انتظار، مجبورند خودروی دیگری را جا خودروی اولیه انتخاب کنند. مانند طرح پی‌فروش ساندور که بعد از تاخیر چند ماهه، نهایتا مشتریان مجبور شدند به جای ساندرو، کوییک تحویل بگیرند!

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *