قطعات خودرو

فاو بستیون T77 به ناوگان خدماتی شرکت اوتوواز پیوست

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، به گفته ماکسیم سوکولوف رئیس کمپانی AvtoVAZ، با کنار گذاشتن و در حقیقت خروج برندهای نیسان، اینفینیتی و رنو، تنها محصولات برند لادا در ناوگان سرویس‌دهی این شرکت مورد استفاده قرار می‌گیرند. حتی مسئولین و مقامات بالای این شرکت نیز باید با خودروهای Lada سفر کنند.

 

سوکولوف به طور ویژه، به استفاده از کراس اوور فاو بستیون T77 در شرکت روسی اشاره کرد که با نام لادا X-Cross 5 شناخته می‌شود. به علاوه، گویا فعلا خبری از پیوستن مدل Aura به این ناوگان سرویس‌دهی اوتوواز نیست، چراکه این خودرو هنوز به طور کامل ساخته نشده است.

 

لادا ایکس-کراس ۵ یا همان بستیون T77 به روش SKD در کارخانه خودروسازی نیسان در سنت پترزبورگ ساخته می‌شود. فروش این ماشین هنوز به طور رسمی آغاز نشده و اطلاعات قطعی در مورد مشخصات و قیمت آن در بازار روسیه وجود ندارد.

 

بستیون تی۷۷

 

تی۷۷ یا همان لادا ایکس کراس ۵ به موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ مجهز است که ۱۶۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند. قوای فنی از طریق گیربکس ۷ سرعته رباتیک به چرخ‌های جلو وارد شده و باعث حرکت ماشین می‌شود.

 

بد نیست بدانید این کراس اوور چینی به بازار ایران نیز عرضه خواهد شد. بهمن موتور قرار است بستیون T77 را تحت برند انحصاری BM Cars در دسترس مشتریان ایرانی قرار دهد.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *