قطعات خودرو

فروش کراس‌اوور هونگچی HS5 به زودی در روسیه آغاز خواهد شد

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، هفته گذشته مشخص شد که سدان لوکس هونگچی H9 تاییدیه تیپ خودرو را دریافت کرده است. بنابراین گروه خودروسازی فاو تصمیم گرفته است زیربرند پرمیوم خود را به صورت رسمی در روسیه عرضه کند.

 

با وجود اینکه این شرکت هنوز حضور برند هونگچی در روسیه را به صورت رسمی اعلام نکرده است، اما عرضه دومین مدل یعنی کراس‌اوور هونگچی HS5 نیز در این کشور تایید شده است. این خودروها به طور مستقیم از چین وارد روسیه خواهند شد.

 

 

عرضه کراس‌اوور دیفرانسیل جلو و پنج‌نفره هونگچی HS5 در چین از سال ۲۰۱۹ آغاز شد. طول نسخه چینی ۴.۷۶ متر، عرض آن ۱.۹ متر، ارتفاع آن ۱.۷ متر، فاصله بین دو محورش ۲.۸۷ متر است.

 

هونگچی HS5

 

کراس‌اوور HS5 در روسیه نیز با پیشرانه بنزینی ۲ لیتری چهارسیلندر توربو با توان ۲۱۸ اسب بخار عرضه خواهد شد. البته توان نسخه چینی ۲۲۴ اسب بخار بود، اما گشتاور هر دو مدل ۳۴۰ نیوتن متر است. این موتور در کنار یک جعبه‌دنده شش سرعته اتوماتیک کار می‌کند. هونگچی HS5 در روسیه فقط با سیستم تمام چرخ محرک عرضه خواهد شد.

 

نسخه چینی دارای یک نمایشگر چندرسانه‌ای و یک نمایشگر لمسی (هر دو ۱۲.۳ اینچ)، سانروف پانورامیک، صندلی‌های مجهز به گرمکن، صندلی‌های جلو دارای سیستم تهویه، دوربین‌های سراسری، کروز کنترل تطبیق‌پذیر، سیستم حفظ خودرو در بین خطوط و نظارت بر نقاط کور است. احتمالاً نسخه روسی هم دارای همین امکانات خواهد بود.

 

فروش هونگچی HS5 در روسیه از سال ۲۰۲۳ آغاز خواهد شد.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *