قطعات خودرو

فورد موندئو ۲۰۲۲ رونمایی شد

به گزارش قطعات خودرو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان –  پنجمین نسخه سدان فورد موندئو ، که در ایالات متحده با نام فورد فیوژن شناخته می‌شود، در مرکز طراحی چین در شانگ‌های به نمایش درآمد.

 فورد به طراحی این خودرو افتخار می‌کند، زیرا کل بیانیه مطبوعاتی درباره موندئوی جدید به ویژگی‌های بصری آن اختصاص دارد. این خودرو بر اساس زبان طراحی Progressive Energy in Strength این خودروساز طراحی شده است که در Evos و Equator نیز قابل مشاهده است.

در واقع، قسمت جلوی موندئو جدید تهاجمی به نظر می‌رسد، که اساساً از نمای جلویی خودرو Evos تقلید می‌کند. این وسیله نقلیه، شکل یک سدان  سنتی را به خود می‌گیرد.

فورد موندئو 2022 رونمایی شد

 

دیفیوزر متصل به سپر باعث می شود این خودرو اسپرت به نظر بیاید، اگرچه باید توجه داشت که اگزوز‌های کرومی به لوله‌های آن متصل نیستند.

فورد اطلاعاتی در مورد آنچه در زیر کاپوت وجود دارد، ارائه نمی‌کند، نشان «۲۴۵» در پشت این خودرو نشان می‌دهد که یک موتور بنزینی ۲.۰ لیتری EcoBoost توربوشارژ در محور جلو وجود دارد که اگر واقعاً اینطور باشد،  ۲۴۵ اسب بخار قدرت تولید می‌کند که احتمالاً از طریق یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

فورد موندئو 2022 رونمایی شد

 

خودروسازی فورد می‌گوید که موندئو جدید توسط چانگان فورد ساخته و در سال ۲۰۲۲ به مشتریان چینی تحویل داده می‌شود. این در حالی است که در اروپا، نسل چهارم موندئو قرار است در ماه مارس امسال از تولید خارج شود.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است