قطعات خودرو

قیمت جدید و نجومی خودروهای صفر بی ام و در ایران اعلام شد

به گزارش قطعات خودرو به نقل از گجت نیوز، با نوسانات شدید ارز، قیمت اتومبیل های BMW افزایش چشمگیر داشته است. در ادامه شاهد قیمت جدید خودروهای بی ام و در ایران برای اسفند 1401 باشید. 

 

در دوره‌ای که قیمت اقتصادی‌ترین خودروهای داخلی هم سر به فلک کشیده و حتی یکی از مسئولان وزارت صمت از افزایش ۳۰ تا ۷۰ درصدی قیمت خودرو در آینده خبر می‌دهد، نباید مشاهده قیمت نجومی برای خودروهای خارجی مثل محصولات بی ام و جای تعجبی داشته باشد. عواملی مثل افزایش نرخ دلار و بالا رفتن هزینه‌ها و دستمزدها همگی دست به دست هم داده‌اند تا شاهد افزایش شدید قیمت خودرو در ایران باشیم. حالا به‌دنبال نوسانات پی در پی بازار ارز، نمایندگی فروش محصولات بی ام و در ایران اقدام به اعلام جدیدترین قیمت اتومبیل های این شرکت آلمانی در اسفند ۱۴۰۱ کرده است.

جدیدترین قیمت خودروهای bmw در بازار ایران در اسفند ماه ۱۴۰۱

قیمت جدید خودروهای بی ام و در بازار ایران در اسفند ماه ۱۴۰۱

نام + مدل خودرو قیمت به تومان
بی ام و X4 مدل ۲۰۱۷ ۱۲ میلیارد تومان
بی ام و ۷۳۰ مدل ۲۰۱۷ ۱۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان
بی ام و ۵۳۰ مدل ۲۰۱۸ ۱۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان
بی ام و ۵۳۰ مدل ۲۰۱۷ ۱۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان

گذشته از قیمت خودروهای bmw در ایران در اسفند ۱۴۰۱، باید منتظر ماند و دید بازار به‌زودی و با ورود به سال نو شمسی به چه سمت و سویی خواهد رفت. در مقطع کنونی کارشناسان و فعالان بازار بر این عقیده‌اند که باید انتظار ورود قیمت کارخانه خودروهای داخلی به محدوده قیمت آن‌ها در بازار آزاد را داشته باشیم. عرصه خودروهای وارداتی و خارجی هم در خصوص قیمت افسارگسیخته شده است. این درحالی است که به‌تازگی وزارت صنعت، معدن و تجارت افزایش ۷۰ درصدی قیمت خودرو را رسماً تکذیب کرد.

 

درحالی که در لیست قیمت خودروهای bmw در ایران در اسفند ۱۴۰۱ قیمت ۷۳۰ مدل ۲۰۱۷ به حدود ۱۶ میلیارد تومان رسیده، مدتی قبل قیمت بی ام و 740Li مرز 22 میلیارد تومانی را لمس کرد! از بقیه اخبار مربوط به محصولات BMW در بازار خودرو ایران می‌توان به زمزمه‌های ثبت سفارش بی ام و 116i برای واردات به کشور اشاره کرد.
این خودرو آلمانی زیر کاپوت خود یک پیشرانه ۱.۵ لیتری ۳ سیلندر توربوشارژ دارد که قادر به تولید قدرت ۱۳۶ اسب بخار و گشتاور ۲۲۰ نیوتون متر است. البته در حال حاضر جزئیات زیادی درباره نسخه وارداتی این هاچ بک آلمانی در دسترس نیست.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *