قطعات خودرو

قیمت خودرو TF21 جانشین پژو 206 مشخص شد

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروتک، امروز ایران خودرو دیزل از کامیون کشنده جدید خود با نام آتامان رونمایی کرد. در حاشیه مراسم رونمایی از کامیون آتامان ، مدیرعامل ایران خودرو توضیحاتی در مورد خودرو TF21 داد. خودرو TF21 قرار است در دو مدل هاچبک و کراس جانشین پژو 206 شود.

قیمت خودرو TF21 بین 180 تا 300 میلیون تومان

خطیبی، مدیرعامل ایران خودرو، در مورد محصولات آتی ایران خودرو گفت که بزودی محصولات جدیدی رونمایی خواهد شد و به غیر از خودروی ریرا که با حضور وزیر صمت رونمایی می شود، محصولات دیگری همچون خودرو TF21 نیز در جریان طراحی و تولید قرار گرفته اند و در بازه زمانی ۱۸ ماهه به بازار عرضه خواهند شد.

اما نکته جالب در خلال این سخنرانی، بیان بازه قیمتی خودروی TF21 بود که از سوی خطیبی اعلام شد. خطیبی اعلام کرد که بازه قیمتی خودروی TF21 با توجه به شرایط فعلی بین ۱۸۰ الی ۳۰۰ میلیون تومان خواهد بود.

بی شک بازه قیمتی اعلام شده با توجه به زمان باقیمانده تا عرضه خودرو بسیار حدودی است و فاکتورهای بسیاری برای مشخص شدن قیمت نهایی یک خودرو تا زمان عرضه دخیل و متغیر هستند اما به نظر می رسد که ایران خودرو در حال تلاش برای عرضه یک خودروی جدید در بازه قیمتی زیر ۳۰۰ میلیون تومان است.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است