قطعات خودرو

واکنش نایب رئیس اتاق اصناف به مصوبه ثبت ‌سامانه‌ای ‌لوازم یدکی خودرو

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، مجتبی صفایی در آیین تجلیل از خیرین اقتصادی استان کرمانشاه که امروز در اتاق بازرگانی استان برگزار شد اظهار داشت: اهمیت موضوع امنیت را در روزهای اخیر متوجه شدیم و از نیروهای امنیتی، انتظامی و بسیج در قالب مجموعه‌ای قدرتمند و مظلوم تقدیر شد. وی با اشاره مصوبه اخیر مبنی بر اینکه صنعت لوازم یدکی خودرو باید به سرعت کالاهای خود را در سامانه‌ای ثبت کنند گفت: از قبل هشدار داده بودیم که صنف لوازم یدکی نمی‌توانند با این سرعت ثبت کنند اما اعلام شد چنانچه تا موعد مقرر ثبت نشود قاچاق محسوب می‌شود و این کل مجموعه امنیتی و صنفی استان را درگیر کرده است.

 

صفایی افزود: انتظار داشتیم این دولت که برگرفته از تفکرات مردم است و باید در تصویب آیین نامه‌ها نظر بخش خصوصی نیز اعمال شود، بیشتر تعامل داشته باشد اما یکی از چالش‌های ما اغنای برخی از مسئولان دولتی است.

 

وی با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های بخش خصوصی اجرای سیاست‌های کلان و ایجاد آرامش است عنوان کرد: در نظام عده‌ای بی‌خرد و برخی ندانسته به ما آسیب می‌زنند که انتظار می‌رود سربازان گمنام امام زمان(عج) اجازه ندهند این آرامش و امنیت خدشه‌دار شود و ما نیز در کنار آن‌ها هستیم.

 

نایب رئیس اتاق اصناف ایران بیان کرد: ما نیز برای رفع فقر و امنیت روانی و ایجاد اشتغال تلاش کردیم و این مسیر را تا آخر ادامه خواهیم داد.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *