قطعات خودرو

مرسدس بنز ۲.۸میلیون دلار در آریزونا جریمه شد| بوش قطعه ساز متقلب

به گزارش قطعات خودرو به نقل از بازار؛ مارک برنوویچ، دادستان کل ایالت آریزونا گروه خودروسازی مرسدس بنز را محکوم به پرداخت ۲.۸ میلیون دلار جریمه به دلیل نقص قانون هوای پاک و تقلب در آلایندگی محصولات دیزلی کرد.

ایالت آریزونا در آمریکا به تازگی اعلام کرده است؛ گروه خودروسازی مرسدس بنز به همراه تامین کننده اصلی آن یعنی شرکت قطعه سازی رابرت بوش براساس توافقات حاصله میان طرفین، حاضر به پرداخت ۶ میلیون دلار جریمه بابت ادعا تبلیغاتی در خصوص دیزل شدند.

 

مارک برنوویچ، دادستان کل ایالت آریزونا در خصوص جریمه این خودروساز آلمانی گفت؛ بر اساس توافق پیشنهادی، گروه خودروسازی مرسدس بنز ۲.۸ میلیون دلار به عنوان جبران خسارت مصرف کنندگان پرداخت خواهد کرد و هر مشتری ساکن آریزونا، واجد شرایط دریافت ۶۲۵ دلار از این شرکت است.

 

 

برنوویچ، افزود: آریزونا قصد دارد با شفافیت در خصوص حقیقت تبلیغات برای مشتریان خودروسازی ها روشنگری در خصوص تصمیم شان در راستای انتخاب محصول فراهم کند.

 

 

گروه خودروسازی مرسدس بنز با رد اتهامات وارد شده به محصولاتش تاکنون حاضر به پذیرفتن حقیقت نشده است. این مورد سبب پرداخت ۲.۸ میلیون دلار جریمه برای این خودروساز آلمانی شده است

 

 

دادستان این ایالت اعلام کرده است که گروه خودروسازی مرسدس بنز با رد اتهامات وارد شده به محصولاتش تاکنون حاضر به پذیرفتن حقیقت نشده است. این مورد سبب پرداخت ۲.۸ میلیون دلار جریمه برای این خودروساز آلمانی شده است، از سوی شرکت رابرت بوش نیز به دلیل عدم پذیرش مسئولیت خود در این راستا ۵۲۵ هزار دلار جریمه شده است.

 

 

گروه خودروسازی مرسدس بنز در بیانیه ای اعلام کرده است؛ «با توافق طرح پیشنهادی دادستان آریزونا، این شرکت گام دیگری به سوی حل و فصل دعاوی مختلف دیزل برمی دارد و از هزینه های بیشتر شکایت های قضایی و اقدامات قانونی طولانی مدت دادگاه جلوگیری می کند.» این در حالی است که شرکت قطعه سازی بوش در خصوص تسویه حساب مربوط به واحدهای کنترل موتور برای مرسدس بنز تاییدیه مالی به دادگاه ارایه کرده است.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *