قطعات خودرو

هئیت‌مدیره جدید عدالت‌محوری را سرلوحه کار خود قرار دهد

“مسلم ذوالقدری” تولید کننده لوازم یدکی راهسازی و یکی از بازرسان پاساژ ربیعی است. بیش از 10 سال است در تولید قطعات گریدرکاترپیلار  با نام  فروشگاه “گریدر راه” در پاساژ ربیعی فعالیت می‌کند.

 شما روند آینده بازار را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

با یک بررسی کلی شاهد روند نزولی بازار در سال‌های اخیر بوده‌ایم که با تعضیف پروژه های عمرانی وبی توجهی مسئولان ذیربط  قطعا با شرایط بدتری مواجه خواهیم شد.

تجارت دیجیتال تا چه اندازه‌ای به حرفه شما وارد شده است؟

یکی از راه‌های به روز کردن و رشد بازار استفاده از تجارت دیجیتال درهر صنفی از جمله لوازم یدکی است که خوشبختانه در این زمینه اقدامات خوبی از سوی آقای مودت صورت گرفته است. اما هنوز نمی‌توان گفت جدی شده است.

آیا امکان داخلی‌سازی در رسته تخصصی شما وجود دارد؟

تولید داخلی با کیفیت در صنف ما امکان پذیراست.اما مسئولان حمایت نمی کنند، همیشه تولیدکنندگان سودی چندانی نمی‌برند. با این حال من مبادرت به تولید چندین قلم از قطعات مصرفی کرده‌ام.

شما از هیئت مدیره جدید اتحادیه چه انتظاری دارید؟

در درجه اول از کسبه در مقابل ادارات و ارگان‌های دولتی مربوطه حمایت کنند. هم‌چنین عدالت محوری را سرلوحه کار خود قراردهند.

متاسفانه تراشکارها و مکانیک‌ها به نوعی به خرده فروشی لوازم یدکی رو آورده‌اند. از هیئت مدیره جدید اتحادیه می‌خواهم از لوازم فروش‌ها در مقابل افراد غیر مرتبط با این رسته مانند تراشکارها و مکانیک‌ها حمایت کنند.

در هین راستا متاسفانه برخی از لوازم فروش‌ها با مکانیک‌ها و تراشکارها تبانی کرده و این امر منجر به رشد بی‌رویه بعضی از کالاهای بی‌کیفیت با هدف سود بیشتر برای این افراد شده است.

  از نظر شما هیئت مدیره پاساژ باید چه ویژگی‌هایی داشته باشند؟

مسئولیت هیئت مدیره پاساژ اجرای عملیات، مدیریت، ایجاد امکانات، امنیت، رسیدگی وحساب‌رسی، تعمیر و نگهداری از مشاعات، اجاره و اقدامات دیگر مربوط به مجتمع است.

نکته حائز اهمیت که باعث تفاوت پاساژ ربیعی با سایر پاساژهای راهسازی شده این است که متخصصان پیش‌کسوت در زمینه  گیربکس، موتوری، هیدرولیک، حفاری و غیره همه از اساتید بازنشسته  شرکت‌های معتبر و با مدرک بین المللی هستند و با حضور خود در این مجتمع این مرکز را به عنوان بهترین مرکز ارائه خدمات فنی در سطح کشور تبدیل کرده‌اند.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است