قطعات خودرو

هواوی: لوکسید S7 بهتر از تسلا مدل S خواهد بود

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، خودروسازی لوکسید حاصل مشارکت شرکت‌های چری و هواوی، قرار است در ماه نوامبر از رقیب تسلا مدل S با نام لوکسید S7 رونمایی کند.

 

لوکسید S7 روی پلتفرم چری E0X ساخته شده و انتظار می‌رود با دو موتور برقی عرضه شود. ریچارد یو چنگ دونگ، رئیس بخش خودرو هواوی، هنوز قیمت و امکانات S7 را اعلام نکرده، اما ادعا کرده که از جنبه‌های مختلف نسبت به تسلا مدل S برتری خواهد داشت.

 

با افزایش فروش خودروهای برقی ساخت چین، رقابت در این بخش از بازار با ظهور انبوهی از تولیدکنندگان جدید شدت گرفته است. به گفته گائو شن، تحلیلگر مستقر در شانگهای، انتظارات بالایی از برند لوکسید می‌رود.گائو گفته: “چری یکی از قدرت‌های خودروسازی و قوی‌ترین شریک هواوی در توسعه خودروهای هوشمند است. انتظارات زیادی از برند لوکسید حاصل مشارکت فناوری هواوی و قدرت تولید چری می‌رود.”

 

 

لوکسید S7

 

لوکسید همچنین بخش مهمی از پیشروی هواوی در حوزه خودرو را تشکیل می‌دهد. این شرکت در حال حاضر محصولات خود را از طریق برند آیتو با مشارکت سرس به فروش می‌رساند و همچنین سنسورهای لیدار، تراشه‌ها و سایر قطعات را برای تولیدکنندگان خودرو از جمله آرک‌فاکس و آواتار تکنولوژی تامین می‌کند.

 

لوکسید S7 قرار است با سیستم عامل هارمونی ۴ هواوی عرضه شود و به صورت استاندارد دارای امکانات ارتباطی زیادی خواهد بود. با توجه به اینکه این خودرو از معماریE0X چری استفاده خواهد کرد، انتظار می‌رود پک باتری ساخت CATL آن برد حرکتی ۷۰۰ کیلومتر را فراهم کند. این مدل همچنین به جدیدترین سیستم کمک‌راننده هوشمند هواوی با یک لیدار روی سقف، ۱۲ سنسور فراصوت، ۱۱ دوربین باکیفیت و ۳ رادار موج میلیمتری مجهز خواهد بود.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *