قطعات خودرو

واردات خودرو با ایجاد شغل برای هر ایرانی همخوانی ندارد

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خبرگزاری تسنیم ، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی ضمن قدردانی از زحمات نیروی انتظامی در ایام نوروز اظهار داشت: بسیاری از کارهای که انجام می‌دهید جزو فرایض است و از مصادیق امر به معروف و نهی از منکر به حساب می آیند. وی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب  بر افزایش کیفیت خودروهای داخلی تاکید دارند و خوب نیست در زمانی که همه مسئولان تلاش دارند برای هر ایرانی شغل ایجاد شود و صادرات باشد تا واردات خودرو، کیفیت خودروها قابل رقابت نباشد و مجبور شویم برای واردات خودرو اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی ایران پلیس مقتدر و امین است که مسئولیت‌های مختلفی را بر دوش می‌کشد گفت: هرکدام از وظایف در جای خود ارزش حیاتی دارد که از جمله آنها می‌توان حفظ جان و مال و حفظ فرهنگ مردم نام برد.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی گفت: حوادثی که در جاده‌ها رخ می‌دهد بخشی مربوط به پلیس است هرچند علاوه بر اهمیت استاندارد بودن خودرو و جاده، بیش از همه رانندگان در تصادفات عامل اصلی حادثه هستند.

عبادی با بیان اینکه گاهی این موارد به دلیل سهل‌انگاری در صنایع خودرو یا صنایع دیگر است گفت: نیروهای پلیس و دیگر دستگاه‌های خدمت‌رسان در زمستان، ایام نوروز و تعطیل به دور از خانه و خانواده مشغول خدمات‌رسانی در سطح جاده‌ها هستند که جان مردم حفظ شود و اگر به همین اندازه مردم هم به فکر خودشان باشند و قانون را رعایت کنند مشکلات بسیار کمتری داریم.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی تاکید کرد: نیازمند طرح جامعی هستیم تا در راستای فرهنگسازی و توجه به رهنمودها از جمله پرهیز از رانندگی در خواب‌آلودگی، استفاده از تلفن همراه و توجه نکردن به جلو از خانواده آغاز شود تا آموزشگاه‌ها و افرادی که مسئولیت مستقیم دارند  جلوی این ضایعات گرفته شود.

 کاهش فوتی‌های تصادفات در جاده‌های استان خراسان جنوبی

فرمانده  انتظامی استان خراسان جنوبی نیز در این دیدار با بیان اینکه در نوروز امسال 8 نفر از هموطنان ما جان خود را در تصادفات جاده‌ای استان از دست دادند گفت: این آمار در نوروز سال گذشته 28 نفر بوده است.

سردار ناصر فرشید همچنین از کشف بیش از یک تن و 500 کیلوگرم مواد مخدر در ایام نوروز خبر داد و با بیان اینکه سال گذشته نزدیک به 74 تن مواد مخدر در استان خراسان جنوبی کشف شد گفت: دستگیری‌ها نیز چندین برابر افزایش یافته است.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی عنوان کرد: در نوروز امسال با وجود افزایش ترددها شاهد کاهش فوتی‌های تصادفات در جاده‌های استان بودیم اما نیاز است فرهنگ رانندگی تقویت شود.

فرشید گفت: در ایام نوروز امسال ورودی و خروجی به استان 62 درصد افزایش داشته است و در سطح جاده‌ها و دورن شهرها بیش از هفت هزار و 800 واحد گشت به کارگیری شده است.

وی با بیان اینکه روزانه بیش از 36 هزار نیروی پلیس با برنامه‌ریزی در سطح استان به‌کارگیری شدند گفت: در برخوردهایی که با رانندگان متخلف داشتیم 81 درصد آنها بین 20 تا 40 سال سن داشتند.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است