قطعات خودرو

پروژه های بهبود سالن مونتاژ پارس خودرو راه اندازی شد

به گزارش قطعات خودرو به نقل از اقتصاد آنلاین، همزمان با میلاد باسعادت امام حسن مجتبی (ع)، پروژه های بهبود نصب و راه اندازی منی پلیتور داشبورد، ساخت رک همراه، ساخت رک های لوله ای و نصب و راه اندازی ربات سیلرزنی سالن مونتاژ دو شرکت پارس خودرو راه اندازی شد.

مصطفی مدبر، مدیر عامل پارس خودرو در مراسم راه اندازی این پروژه ها گفت: این مهم در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و شعار امسال در جهت توجه به اقتصاد دانش بنیان اجرایی شد .

او ضمن تاکید بر اجرای پروژه های دانش بنیان در راستای صرفه جویی اقتصادی و افزایش بهره وری گفت: باید با سیاست داخلی سازی و استفاده از ظرفیت های داخل شرکت و همچنین در صورت نیاز با کمک گرفتن از شرکت های دانش بیان مسیر جدیدی را در صنعت خودروسازی کشور پایه ریزی و نهادینه کنیم.

مدیرعامل پارس خودرو با اشاره به اجرای پروژه های عظیم داخلی سازی در شرکت پارس خودرو گفت: در چند سال اخیر با بهره گیری از دانش متخصصان داخلی توانستیم تحریم را به فرصت تبدیل کرده و پروژه های بزرگ و مهمی همچون راه اندازی سایت بدنه سازی، افزایش ظرفیت تولید خطوط رنگ و مونتاژ، نصب و راه اندازی خطوط جدید پرس و بسیاری از پروژه های بزرگ دیگر را در شرکت پارس خودرو با حداقل هزینه اجرایی کنیم.

در این مراسم، امیر افشاری، مدیر سالن 2 تولید پارس خودرو ضمن تشریح پروژه های انجام شده گفت: در راستای افزایش کیفیت محصول و بهبود فرایندهای تولیدی و با توجه به تحریم های ایجاد شده توانستیم با استفاده از توان داخلی متخصصین این شرکت این پروژه ها را پیاده سازی کنیم.

وی ادامه داد: رفع ریسک ارگونومی، افزایش کیفیت محصول و رضایت مشتری، بهبود فرآیندهای مونتاژ ، کاهش ریسک نصب اشتباه قطعات، کاهش حرکت لیفتراک در سالن، آزادشدن لاین ساید، کاهش ضایعات، کاهش نمره منفی در نفوذ آب و بهبود فرآیند های تولید از مزیت های اجرایی این پروژه ها به شمار می آید.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *