قطعات خودرو

چانگان تصاویر کراس‌اوور الکتریکی شنلان S7 را منتشر کرد

به گزارش قطعات خودرو به نقل از اتومبیل، چانگان تصاویر رسمی کراس اوور الکتریکی خود را منتشر کرد. S7 خودرویی آیرودینامیک با جزئیاتی اسپرت مانند رینگ‌های آلیاژی با کلیپر‌های قرمز، قوس چرخ‌های تیره و دستگیره‌های هم سطح است. این برند پروژه‌ای مشترک بین چانگان، برند CATL و غول فناوری هوآوی محسوب می‌شود که عملا زیر برند چانگان و بالاتر از Avatr قرار می‌گیرد. شنلان در حال حاضر تنها سدان SL03 را در سبد محصولات خود دارد.

 

 

ابعاد شنلان S7 برابر با 4750، 1930، 1625 و فاصله بین دو محور آن نیز 2900 میلی‌متر است. با این ابعاد این خودرو در رده کراس‌اوور‌های سایز متوسط قرار می‌گیرد. شنلان S7 را در دو نوع EV و EREV تولید می‌کند که نسخه الکتریکی 218 اسب‌بخار و یا 258 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند و نسخه EREV نیز همراه با یک پیشرانه 1.5 لیتر 95 اسب‌بخار که تنها نقش ژنراتور را بازی می‌کند، 238 اسب‌بخار قدرت تولید خواهد کرد.

 

فضای کابین شنلان S7 کراس اوور  خصوصا در تریم نارنجی/قهوه‌ای در اوج سادگی بسیار جذاب است. تنها یک نمایشگر شناور بزرگ سیستم اطلاعات و سرگرمی روی داشبورد نصب شده و خبری از کلید‌های فیزیکی نیست. فرمان دو پر نیز بر خلاف دیگر خودروها تنها از دو دکمه بهره می‌برد و کلید اضافی بر روی آن وجود ندارد. دستگیره سنتی درها در شنلان S7 جای خود را تنها به یک دکمه داده‌اند تا با فشار آن در به صورت الکترونیکی باز شود. کنسول میانی نیز تنها دو جای نگهدارنده لیوان و یک پد شارژ وایرلس دارد.

 

 

اما نکته‌ای که در عکس‌ها مشخص شده و چانگان کراس اوور به آن اشاره‌ای نکرده است، نام انگلیسی این برند است که ظاهرا deepal خواهد بود. این خودرو در نمایشگاه شانگهای پیش رو رونمایی رسمی خواهد شد و قیمتی که برای آن در نظر گرفته‌اند نیز از 23.600 دلار آغاز می‌شود.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *