قطعات خودرو

چرا باید درانتخابات اتحادیه شرکت کنیم؟

نظرتان در مورد انتخابات چیست؟

من نظری ندارم. چون از اول هم کاره‌ای نبودیم و هنوز هم هیچ کاره هستیم. هرگز کسی نظر ما را نپرسیده و فکر می‌کنم نظر ما هم به درد کسی نمی‌خورد بنابراین اگر رای بدهیم یا ندهیم، هیچ تفاوتی نمی‌کند. چون کاری که باید انجام بشود می‌شود و نیازی به رای ما ندارند.

البته می‌دانید هیئت مدیره با رای اعضا انتخاب می‌شوند. در منطقه غرب هم یک شورای مشورتی با دفتری مستقل وجود دارد .آیا شما تا به حال با شورا یا اعضای آن در ارتباط بوده‌اید؟ آیا پیشنهادی که بتواند برای اعضا مفید باشد دارید؟

متاسفانه من از وجود این شورای مشورتی در منطقه غرب و خیابان قزوین هیچ اطلاعی نداشتم و الان از شما می‌‍‌شنوم که دفتر مستقلی در سه راه آذری وجود دارد.

شما از برگزاری انتخابات اتحادیه درهشتم تیر اطلاع دارید؟

 نه؛ خبر ندارم.

آیا شما خبر داشتید که انتخابات اتحادیه دو دوره به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاده؟

متاسفانه از این مورد هم خبر نداشتم.


عملکرد اتحادیه را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

من هیچ اطلاعی از انتخابات اتحادیه ندارم و نمی‌دانم چه کسی می‌آید و چه کسی می‌رود. ما کاسبی هستیم که یک گوشه از خیابان قزوین افتاده‌ایم. فقط در این شرایط بد بازار می‌دانم که باید ازصبح مغازه بیاییم و شب به خانه برویم.

شما چند سال است کار می‌کنید و چرا به این نتیجه رسیده‌اید که هیچ کاره هستید؟

28 سال است که در خیابان قزوین و رسته راهسازی فعالیت می‌کنم. این روزها بازار کار به شدت خراب است. دو هفته است که هر روز سرکار می‌آیم و هیچ خبری از کاسبی نیست. مدت‌هاست به دلیل شیوع کرونا وضعیت کاسبی‌ها خراب‌تر شده و الان هم که ماه رمضان است و ممکن است اتفاقات دیگری بیفتد که اقتصاد مملکت را فلج می‌کند. کارشناسان اقتصادی می‌دانند وجود یک روز تعطیل در هفته، کارکردن همه روزهای هفته را نابود می‌کند.

تا به حال شده که به اتحادیه بروید و کارتان را انجام ندهند؟

 فقط دوبار برای تمدید جواز کسب مراجعه کردم و کارم را انجام دادند. اتحادیه فقط برای جواز کسب پول می‌گیرد و کار دیگری انجام نمی‌دهد. البته شاید هم من اطلاعی از فعالیت‌های اتحادیه ندارم.

آیا پیشنهادی برای بهتر شدن کار اتحادیه دارید؟

پیشنهادی ندارم.

آیا توصیه ای به افراد جدیدی که می‌خواهند عضو هیئت مدیره اتحادیه شوند دارید؟

خیر؛ پیشنهاد و توصیه‌ای ندارم.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *