قطعات خودرو

سید احمد طباطبایی: دست‌هایی پنهان درصدد ادغام اتحادیه لوازم یدکی هستند

سید احمد طباطبایی در همایش گروه نواندیشان و پیش‌کسوتان با کسبه و اعضای صنف بیان کرد: موضوع افزایش مالیات که سازمان امور مالیاتی کشور در صدد اجرای آن است، تهدیدی جدی برای صنف ما است. از طرف دیگر موضوع شناسه‌دار کردن کالاها که درباره دو قلم از کالاها (کمک فنر و باتری) به مرحله اجرا درآمد و قرار است 53 قلم از لوازم یدکی را نیز در بر بگیرد بسیار مهم است. گروه نواندیشان و پیش‌کسوتان برای حل این مسائل راهکار دارد و در کنار تجارب ارزنده پیش‌کسوتان صنف، از توان و علم جوانان این صنف بهره خواهد برد.

 

 

 

10 خردادماه روز سرنوشت اتحادیه لوازم یدکی است

 

 

به گزارش قطعات خودرو، سید احمد طباطبایی در همایش انتخاباتی گروه نواندیشان و پیش‌کسوتان صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات تهران که در راستای معرفی نامزدهای این گروه و برنامه‌های آنها برگزار شد، گفت: وظیفه خودم می‌دانم از طرف گروه نواندیشان و پیش‌کسوتان از تمامی اعضایی که در دور اول انتخابات شرکت کردند نهایت تشکر را داشته باشم و از همه شما بخواهیم به دلیل حساسیت بالای دور دوم انتخابات، پای صندوق رأی حاضر شوید. 10 خردادماه روز بسیار مهمی برای تعیین تکلیف اتحادیه و جلوگیری از ادغام اتحادیه است.

 

بیشتر بخوانید: هدف ما ریل‌گذاری اصولی و درست در اتحادیه است

 

وی با تاکید بر خطر بزرگی که صنف لوازم یدکی را تهدید می‌کند، عنوان کرد: صنف لوازم یدکی با بیش از 7000 عضو و گردش مالی بالا در سال، یکی از مهمترین صنف‌های کشور است که در آستانه ادغام با صنف‌های همگن خود قرار دارد. به نظر من دست‌هایی پنهان می‌خواهند اتحادیه ما را ادغام کنند و اطلاعات غلطی از صنف ما به وزارت صنعت، معدن و تجارت داده‌اند و این اقدامات مشکلاتی هم برای ما به‌جود آورده است. صنف لوازم یدکی صنفی آرام است که اشخاصی  می‌خواهند این آرامش را از ما بگیرند.

 

 

با شرکت در انتخابات صنف خودمان را نجات بدهیم

 

 

او اضافه کرد: ما باید اهمیت شرکت در این دوره از دوازدهمین انتخابات اتحادیه را درک و برای رأی دادن تصمیم جدی بگیریم. شرکت در انتخابات صنف ما را نجات می‌دهد و ما هم تاکیدی بر این موضوع نداریم که حتما به ما رأی بدهید. این دور از انتخابات اگر به حد نصاب نرسد، قطعا اتحادیه لوازم یدکی ادغام می‌شود و این موضوعی قطعی است.

 

 

بیشتر بخوانید: حضور در پای صندوق انتخابات رای به خودمان است

 

نامزد گروه نواندیشان و پیش‌کسوتان با تاکید بر مسائلی که صنف لوازم یدکی را تهدید می‌کند اظهار کرد: موضوع افزایش مالیات که سازمان امور مالیاتی کشور در صدد اجرای آن است، تهدیدی جدی برای صنف ما است. از طرف دیگر موضوع شناسه‌دار کردن کالاها که درباره دو قلم از کالاها (کمک فنر و باتری) به مرحله اجرا درآمد و قرار است 53 قلم از لوازم یدکی را نیز در بر بگیرد بسیار مهم است. گروه نواندیشان و پیش‌کسوتان برای حل این مسائل راهکار دارد و در کنار تجارب ارزنده پیش‌کسوتان صنف، از توان و علم جوانان این صنف بهره خواهد برد.

 

 

طباطبایی با اشاره به اینکه هرچه‌قدر مشکلات بیشتر باشد باید به همان اندازه اتحادیه قدرتمندتر باشد تصریح کرد: تاکنون اتحادیه در بحث شناسه‌دار کردن کالاها تلاش کرده تا بازار لوازم یدکی تحت تاثیر قرار نگیرد و اوضاع را کنترل کند اما همانطور که می‌دانیم این مشکلات ادامه دارد و برای حل آنها نیاز به اتحادیه‌ای با قدرت و توان بالا داریم. این مهم با مشارکت حداکثری اعضای صنف ما امکان‌پذیر است.

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *