قطعات خودرو

غلامحسین حمزه: هیات مدیره جدید اتحادیه مسئولیت سنگینی بر عهده دارد

غلامحسین حمزه با بیان اینکه هیات مدیره جدید اتحادیه لوزم یدکی خودرو و ماشین آلات تهران مسئولیت سنگینی را بر دوش دارد بیان کرد: تمامی کاندیداهای دور دوم از اعضای خود صنف و از کف بازار و آشنا به مسائل مربوط به لوازم یدکی خودرو بودند و منتخبین هم آشنایی و توانایی بالایی برای حل مسائل اتحادیه دارند. هیئت مدیره قبلی با وجود آنکه تلاش زیادی برای دفاع از اعضای صنف داشت اما یقینا ایراداتی هم داشته و کارهای زیادی برای به سرانجام رسیدن باقی مانده است.

 

بیشتر بخوانید: هیات مدیره منتخب از چه زمانی کار خود را آغاز می‌کند؟

 

 

غلامحسین حمزه در گفتگو با خبرنگار قطعات خودرو با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات بیان کرد: خوشبختانه دور دوم انتخابات در روز 10 خردادماه با حضور حداکثری اعضای صنف لوازم یدکی خودرو برگزار شد. در آن روز با قطعی سیستم و معطلی 3 ساعته اعضا روبه‌رو بودیم و مصر بودیم تا رأی‌گیری انجام شود و بسیار ممنونیم از همکاران که با صبوری تاب آوردند و از رأی دادن منصرف نشدند.

 

 

وی با بیان اینکه برخی اعضا نیز با قطعی سیستم موفق به رأی دادن نشدند، گفت: به هر حال طبیعی است که بعضی افراد به دلیل کهولت سن، گرمای هوا، کلافگی و … محل را ترک کنند. ما از این دوستان که از نیم ساعت قبل از شروع رأی‌گیری به محل آمدند نیز ممنونیم. به دلیل قطعی سیستم رأی‌گیری مجبور به تمدید زمان رأی دادن شدیم که همکاران وزارت صمت با ما کمال همکاری را داشتند.

 

 

حمزه با اشاره به اینکه منتخبان هیات مدیره جدید اتحادیه لوازم یدکی خودرو و ماشین آلان تهران، نماینده تمامی اعضای صنف هستند، اظهار کرد: تمامی کاندیداهای دور دوم از اعضای خود صنف و از کف بازار و آشنا به مسائل مربوط به لوازم یدکی خودرو بودند و منتخبین هم آشنایی و توانایی بالایی برای حل مسائل اتحادیه دارند. هیئت مدیره قبلی با وجود آنکه تلاش زیادی برای دفاع از اعضای صنف داشت اما یقینا ایراداتی هم داشته و کارهای زیادی برای به سرانجام رسیدن باقی مانده است.

 

بیشتر بخوانید: درباره نمایشگاه اتومکانیک سپاس

 

نائب رئیس دوم اتحادیه لوازم یدکی خودرو عنوان کرد: اعضای هیات مدیره جدید اتحادیه باید با همدلی کارها را پیش ببرند به این دلیل که همدلی از همزبانی بهتر است و مسئولیت سنگینی بر دوش آنها است. ما هم هرچه در توان داشته باشیم برای پیشبرد اهداف در اختیار آنها خواهیم گذاشت.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *