قطعات خودرو

فرهاد کشانی: نمایشگاه‌های تخصصی نقش مهمی در بالا رفتن کیفیت قطعات خودرو دارند

رئیس اتحادیه صنف سازندگان و فروشندگان گلگیر و رادیاتور تهران با اشاره به اهداف نمایشگاه «اتومکانیک سپاس» می‌گوید: «نمایشگاه تخصصی «اتومکانیک خودرو» اهدافی مهمی از جمله توسعه بازار لوازم یدکی خودرو، ارتباط میان گروه‌ها، تشکل‌ها و فعالان و توزیع قطعات خودور و تعمیرکاران خودرو را دنبال می‌کند که در نوع خود بدیع و شایان توجه است. این اهداف با مشارکت همه‌جانبه اصناف، مدیران و فعالان این حوزه دستاورد شایانی برای رشد صنعت خودرویی به ارمغان خواهد آورد. نمایشگاه‌های تخصصی‌ای چون «اتومکانیک سپاس» نقش مهم و بی‌بدیلی در بالا رفتن کیفیت قطعات خودرو و رضایتمندی مصرف‌کنندگان دارند.»

 

 

 

فرهاد کشانی، رئیس اتحادیه صنف سازندگان و فروشندگان گلگیر و رادیاتور تهران در گفتگو با خبرنگار قطعات خودرو درباره برگزاری نمایشگاه «اتومکانیک سپاس» در روزهای8 تا 11 تیرماه عنوان کرد: اهداف برگزاری هر نمایشگاهی اهمیت بالایی در ترغیب و جذب شرکت‌ها و بازدیدکنندگان خواهد داشت و در دنیای امروز اهداف بالاتری به جز اقتصادی منظور نظر برگزارکنندگان نمایشگاه قرار گرفته است. اگر هدف از نمایشگاه و برگزاری آن کسب درآمد توسط برگزارکنندگان باشد، ماهیت و نتایج آن در تضاد با تعریف و کارکرد نمایشگاه است.

 

بیشتر بخوانید: نمایشگاه «اتومکانیک سپاس» نقطه آغاز مهمی برای همگرایی صنوف و صنایع خودرویی است

 

حامی معنوی نمایشگاه «اتومکانیک سپاس» افزود: نمایشگاه تخصصی «اتومکانیک خودرو» اهدافی مهمی از جمله توسعه بازار لوازم یدکی خودرو، ارتباط میان گروه‌ها، تشکل‌ها و فعالان و توزیع قطعات خودور و تعمیرکاران خودرو را دنبال می‌کند که در نوع خود بدیع و شایان توجه است. این اهداف با مشارکت همه‌جانبه اصناف، مدیران و فعالان این حوزه دستاورد شایانی برای رشد صنعت خودرویی به ارمغان خواهد آورد. نمایشگاه‌های تخصصی‌ای چون «اتومکانیک سپاس» نقش مهم و بی‌بدیلی در بالا رفتن کیفیت قطعات خودرو و رضایتمندی مصرف‌کنندگان دارند.

 

 

رئیس اتحادیه صنف سازندگان و فروشندگان گلگیر و رادیاتور تهران با اشاره به برگزارکنندگان این نمایشگاه اظهار کرد: برگزارکنندگان نمایشگاه «اتومکانیک سپاس»، ماهنامه قطعات خودرو و تعاونی تعمیرکاران خودرو (فاوا) هستند که به صورت تخصصی در این حوزه فعالیت دارند و شناخت کافی و وافی از اتفاقات لوازم یدکی خودرو دارند و یقینا دید تخصصی آنها ماهیت نمایشگاه را تخصصی و پربارتر خواهد کرد.

 

 

وی همچنین با اشاره به لزوم اعمال نظرات اصناف در تصمیم‌گیری‌های کلان و خرد اقتصادی کشور عنوان کرد: اگر در تصميم گيری‌های کلان مرتبط با وضعيت اقتصادی اعضای صنف، اتحاديه‌ها را دخالت دهند و نظارت آنها را اخذ و در تصميم گيری‌ها مد نظر قرار دهند، يقيناً بر عملکرد اتحاديه‌ها تاثير مثبت خواهد گذاشت. باید به هنگام تهيه پيش نويس قانون نظام صنفی و طرح در کميسيون‌های تخصصی مجلس از نظرات افراد با سابقه و حقوقدان که در اتحاديه‌ها مشغول به کار هستند استفاده گردد تا اجرای قوانين وضع شده در اجرا آسان‌تر صورت پذيرد.

 

بیشتر بخوانید: نمایشگاه «اتومکانیک سپاس» موجب توسعه بازار لوازم یدکی می‌شود

 

فرهاد کشانی تصریح کرد: مالیات از جمله مسائلی است که متاسفانه همه صنوف را درگیر کرده و باعث نارضایتی گسترده از مدیران و تصمیم‌گیران دولت شده است. بسیاری از همکاران به دلیل افزایش بی‌دلیل و دور از واقعیت در صدد تعطیلی مغازه‌های خود هستند و با وجود آنکه سال‌ها سابقه فعالیت دارند از ادامه کار خود صرف‌نظر خواهند کرد. ادامه این روند قطعا به نفع منافع کشور نیست و صدمات زیادی به دولت و مردم وارد خواهد کرد.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *