قطعات خودرو

مدیریت صنف بزرگ لوازم یدکی خودرو نیازمند همراهی همه اعضا و بزرگان صنف است

یک عضو جدید هیات مدیره اتحادیه لوازم یدکی خودرو بیان کرد: سایت قطعات خودرو با ساخت مستند اختصاصی 28 دقیقه‌ای «حماسه‌ای در اوج اضطراب» به تهیه‌کنندگی حسن بشارت‌نیا به خوبی به تمام جوانب روز انتخابات صنف پرداخته و در آن می‌توان به خوبی از همت و مشارکت اعضا مطلع شد. این حضور پرشور اعضا، موجب سنگین‌تر شدن بار مسئولیت هیات مدیره جدید اتحادیه خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید: نمایشگاه «اتومکانیک سپاس» فرصتی برای همگرایی همه تشکل‌های مرتبط با قطعات خودرو

 

افشین اصغرزاده در جلسه‌ای با حضور اعضای هیات مدیره فعلی و جدید اتحادیه در مسجد اکباتان با بیان اینکه بزرگان صنف لوازم یدکی خودرو افرادی خیر، با ارزش و چراغ راه آینده صنف هستند، گفت: این صنف در طول دوران فعالیت خود با وجود افرادی تاثیرگذار توانسته خدمات بزرگی به اعضا و جامعه ارائه دهد. در این جلسه غلامرضا بخشی‌زاده رئیس اتحادیه و از بزرگان این صنف با وجود بیماری حضور پیدا کردند که حضور ایشان نشان می‌دهد بزرگان صنف ما تا چه اندازه به آینده اتحادیه حساسند و برای اعضا ارزش قائل هستند.

 

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی که گریبانگیر صنف لوازم یدکی خودرو نیز شده اظهار کرد: از سال‌ها قبل به دلیل کمتر بودن مشکلات، اعضا و بزرگان در امور خیریه کمک بیشتری می‌کردند اما اکنون اوضاع فرق کرده و به دلیل مشکلات عدیده اقتصادی دخل و خرج بسیاری از کسبه همخوانی ندارد اما با این حال مشکارکت آنها ستودنی است. همانطور که می‌دانید یکی از مشکلات صنف ما در این روزها مالیات است که رشد تصاعدی عجیبی داشته و صنف ما درگیر کرده است.

 

 

پاسخگوی اعضای صنف هستیم

 

عضو جدید هیات مدیره اتحادیه افزود: بحث شناسه‌دار کردن کالاها و قیمت‌گذاری که از سوی دولت و وزارت صمت در حال اجرا است از دیگر مشکلاتی است که صنف ما و بقیه صنوف را درگیر خود کرده است. هیات مدیره جدید اتحادیه در آغاز کار خود با مسائل مهمی روبه‌رو است که به همین دلیل کار ما سخت‌تر شده است اما قطعا تمام توان خود را برای رفع مشکلات به کار خواهیم گرفت و پاسخگوی اعضای صنف خواهیم بود.

 

افشین اصغرزاده در پایان صحبت‌های خود ضمن تاکید بر اهمیت ارتباط بین مسجد اکباتان و اتحادیه بیان کرد: حجت الاسلام مرسلی با ارتباط خوبی که با اتحادیه داشته‌اند منشاء اثر بودند و به تقویت اتحادیه کمک شایان توجهی کرده‌اند. امیدوارم ارتباط ایشان با اتحادیه بیشتر و در مسائل و مشکلات کما فی‌السابق یاری رسان ما باشند.

 

 

سید احمد طباطبایی نیز در ادامه این جلسه با بیان اینکه حضور اعضای صنف لوازم یدکی خودرو در روز 10 خردادماه مثال‌زدنی بود، اظهار کرد: سایت قطعات خودرو با ساخت مستند اختصاصی 28 دقیقه‌ای «حماسه‌ای در اوج اضطراب» به تهیه‌‎‌کنندگی حسن بشارت‌نیا به خوبی به تمام جوانب روز انتخابات صنف پرداخته و در آن می‌توان به خوبی از همت و مشارکت اعضا مطلع شد. این حضور پرشور اعضا، موجب سنگین‌تر شدن بار مسئولیت هیات مدیره جدید اتحادیه خواهد شد.

 

این عضو جدید هیات مدیره اتحادیه در ادامه افزود: هیات مدیره فعلی صنف در طی این سال‌ها تلاش زیادی در زمینه‌های مختلف انجام داده و قبول مسئولیت پس از آنها بسیار سخت است. مدیریت صنف بزرگ لوازم یدکی خودرو نیازمند همراهی همه اعضا و بزرگان صنف است و امیدوارم بتوانیم در طول مدت خدمت خود نمایندگان خوبی برای اعضای شریف صنف باشیم.

 

بیشتر بخوانید: ۶ توصیه مهم حجت الاسلام والمسلمین مرسلی به هیات مدیره جدید اتحادیه

 

طباطبایی در انتهای صحبت‌های خود بیان کرد: هیات مدیره جدید اتحادیه از جنس صنف هستند و با بازار لوازم یدکی و مشکلات آن آشنایی کامل دارند. امیدوارم با کمک همه بزرگان، پیش‌کسوتان و اعضا و افراد موثری چون حجت الاسلام مرسلی بتوانیم بر مشکلات غلبه کنیم و رضایت حداکثری اعضای صنف را به دست بیاوریم.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *