قطعات خودرو

اتومکانیکا ۲۰۲۱ | به غرفه‌داران امکان عرضه مجازی رایگان داده می‌شود

قطعات خودرو: اتومکانیکا فرانکفورت ۲۰۲۱ امسال، علاوه بر یک نمایشگاه فشرده فیزیکی، تمرکز اصلی‌اش بر این است که به همه شرکت‌کنندگان فرصت ایجاد شبکه و ارائه شرکت‌های خود را به صورت دیجیتالی (مجازی) بدهد.

برگزار کنندگان اتومکانیکا ۲۰۲۱ فرانکفورت برای تسهیل در ارایه خدمات مجازی به دلیل محدودیت‌ها و عوامل ناشی از پاندمی کرونا و بسته‌های خدمات تازه‌ای با بر اساس اصل پلاگ اند پلی ارایه کرده‌اند.

همه غرفه‌داران در نمایشگاه اتومکانیکا فرانکفورت ۲۰۲۲ و اتومکانیکا دیجیتال پلاس ۲۰۲۱ بدون هیچ‌گونه هزینه اضافی از ویژگی‌های عرضه مجازی محصولاتشان بهره‌مند می‌شوند.

بر این اساس مخاطبان نمایشگاه هم می‌توانند حضور دیجیتالی خود را گسترش دهند.

با این امکان، جستجوی غرفه‌دارها تسریع شده و هر زمان که بخواهند همه اطلاعات غرفه‌دار (محصولات، فیلم‌ها در مرکز رسانه‌ها، متن‌ها) حتی پس از پایان رویداد، در دسترس‌شان خواهد بود.

فرصت‌های دیجیتالی جدید برای ارائه محصولات – از جمله حضور لایو مشتری‌ها، برای غرفه‌داران امکان یافتن سرنخ‌های جدید و جذب مشتری هدفمند را مهیا می‌کند. علاوه بر این مشتریان روزانه تغییر کرده و به روز می‌شوند.

چت زنده و چت تصویری، تعامل بیشتری را در زمان واقعی (تماس مستقیم، به عنوان مثال در چت با سخنرانان و سایر متخصصان) در اتومکانیکا دیجیتال پلای ۲۰۲۱ ایجاد خواهد کرد.

نمایشگاه اتومکانیکا فرانکفورت ۲۰۲۱

معرفی بخش‌های مختلف اتومکانیکای ۲۰۲۱

گزارش تصویری/ اتومکانیکا فرانکفورت ۲۰۱۸

شرکت در مهمترین نمایشگاه تجاری جهان با یک کلیک

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *