قطعات خودرو

ايجاد سازمان منسجم و ديتابيس کامل

فرصت براي نيروهاي جوان و تحصيل کرده که در واقع سرمايه هاي صنف هستند فراهم است. چون اعضاي هيئت مديره فعلي خواهان تغييرات و ورود افراد شايسته و با انگيزه هستند.

نقطه ضعفي که وجود دارد بي توجهي به الزامات کار جمعي و سازماندهي علمي است.

اتحاديه طي 50 سال گذشته مرتباً عضو جديد داشته است و گستره کاري آن افزوده شده است. طبيعي است که بايد سازمان آن نيز ارتقاء يابد.

 اطلاعات اعضاء جمع آوري و به روز رساني شود تا هر زمان که لازم شد بتوان تصميمات بايسته گرفته شود.

صنف ما بازار بزرگ، با اهميت و کليدي در اختيار دارد سهم ما در صنعت، کشاورزي، حمل ونقل، معدن، عمران و راه وشهرسازي انکار ناپذيراست. چنين صنفي مي تواند جايگاه تاثير گذاري در اصناف و دستگاه هاي اجرايي داشته باشد. ما کارشناس بلکه متخصص حوزه فعاليت خودمان هستيم و همه بخش هاي تقنيني، قضايي و اجرايي مي توانند از ما مشورت بگيرند.

 پيش شرط آن اطلاعات دقيق، دسته بندي شده و تحليل جامع وضعيت است.

شناخت تهديدها و فرصت هاي پيش روي اعضاي صنف ماموريت هميشگي اتحاديه است انجام اين کار مستلزم ارتباط گيري خوشه اي با رسته هاي مختلف صنف است.

چرا که هر رسته مسائل و ويژگي هاي خاص خودش را دارد که بايد نظام چابک و قابل اعتماد انتقال اطلاعات درون صنفي ايجاد شود.

 موارد عمومي و مشترک نيز از همين راه کشف خواهند شد.

اتحاديه بايد هميشه دستش پر باشد از تحليل، راهکار و گزينه هاي جايگزين شايد به‌نظرايده‌آل آيد اما اصلا دور از دست نيست. اگر به اصول کارگروهي و خردجمعي اعتقاد داشته باشيم با تقسيم کار و برقراري نظام تعاملي با اعضاء و استفاده از روش ها و بسترهاي جديد پيام رسان مي توانيم صنف خودمان را بسيار پويا و مقاوم کنيم.هيئت مديره بعدي بايد فوراً متمرکز روي همين موارد شود. آينده را پيش بيني کند و در تعامل با سازمان ها، مجامع و دستگاه هاي اجرايي پيش دستي کند. 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *