قطعات خودرو

همکاری فراری و سامسونگ برای استفاده از تکنولوژی OLED

به گزارش قطعات خودرو به نقل از پدال، فراری و سامسونگ به پیش‌نویس توافقی برای استفاده از تکنولوژی‌های OLED این شرکت کره‌ای در محصولات برند مشهور ایتالیایی دست یافتند.

 

برای اکثر ما سامسونگ احتمالاً با گجت های هوشمند از جمله تلویزیون‌های LCD و LED، گوشی‌های هوشمند و تبلت ها، لپ‌تاپ‌ها و… شناخته می‌شود؛ اما سامسونگ ورای تکنولوژی‌های مخصوص مصرف‌کنندگان روی پروژه‌های زیادی کار می‌کند و یکی از آن‌ها صنعت خودروست به گونه‌ای که این شرکت تأمین‌کننده بزرگ سیستم‌های اطلاعات سرگرمی، تلماتیک و دستیار راننده است. کره‌ای‌ها در جدیدترین حرکت خود می‌خواهند با یکی از نمادین‌ترین برندهای خودرویی دنیا همکاری کنند.

 

سامسونگ به پیش‌نویس توافقی با فراری برای ارائه تکنولوژی OLED در نمایشگرهای محصولات آتی ایتالیایی‌ها دست یافته است. قرارداد یاد شده طی مراسمی ویژه در مقر سامسونگ به امضای بندتو وینیا مدیرعامل فراری و جی اس چوی رئیس و مدیرعامل سامسونگ دیسپلی رسیده است. وینیا در خلال این مراسم اظهار داشته است:

در بخش محصولات لوکس بهبود تجربه کاربری مصرف‌کننده فاکتوری کلیدی است. از طریق همکاری استراتژیک با سامسونگ که برای توسعه نمایشگرهای OLED ویژه صورت می‌گیرد ما خواهیم توانست گام‌های مهمی را به سمت دیجیتالی کردن نسل بعدی محصولاتمان برداریم

دو طرف اشاره‌ای به جزئیات توافق جدید خود نکرده‌اند و همچنین خبری از بندهای مالی این توافق منتشر نشده است. البته قبلاً فراری گفته بود از تکنولوژی‌ها و قطعات غیراساسی تأمین‌کنندگان خارجی برای محصولات جدید خود استفاده خواهد کرد زیرا سرمایه بیشتری را صرف توسعه قوای محرکه مدرن و برقی می‌کند. استراتژی جدید فراری در اواسط دهه جاری میلادی به ثمر خواهد نشست و ایتالیایی‌ها اولین محصول برقی تاریخشان را رونمایی خواهند کرد. مدیرعامل سامسونگ دیسپلی نیز می‌گوید:

ما مطمئنیم همکاری با فراری فرصتی هیجان‌انگیز برای نمایش نقاط قوتمان در بخش خودروهای اسپرت خواهد بود و باعث تقویت جایگاهمان در بازار OLED خودرویی خواهد شد. با این توافق خواهیم توانست به استانداردها و سطوح جدیدی دست یابیم.

 

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *