قطعات خودرو

افتتاح مرکز جدید معاینه فنی خودرو در پایتخت

به گزارش قطعات خودرو به نقل از بازار، شادی مالکی گفت: در ادامه اجرای سیاست توسعه حمل و نقل پاک و کنترل آلودگی هوا، مرکز مکانیزه معاینه فنی آزادی در بزرگراه شهید فهمیده امروز و در برنامه های شنبه امید و افتخار آغاز بکار می کند. افتتاح مرکز جدید معاینه فنی خودرو در غرب پایتخت

 

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران افزود: این مرکز با مشارکت صد در صدیِ بخش خصوصی افتتاح شده و دارای دو خط معاینه فنی ویژه خودروهای سبک و یک سالن برای بازرسی چشمی خودروهای گازسوز است.

 

شادی مالکی گفت:همه تجهیزات این مرکز که از ظرفیت پذیرش سالانه ۵۶ هزار دستگاه خودرو برخوردار است، در داخل کشور تولید شده است.

 

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران افزود: در شهر تهران ۵۴ خط معاینه فنی خودروی سبک و ۱۱ خط معاینه فنی موتورسیلکت در۱۶ مرکز ثابت و هفت خط سیار داریم و سه مرکز معاینه فنی تک خطه نیز برای معاینه فنی خودروهای سنگین در تهران موجود است.

 

مالکی با بیان این‌که مراکز معاینه فنی شهر تهران، ظرفیت پذیرش سالانه دو میلیون و ۶۰۰ دستگاه خودرو دارد، افزود: بنابر تدبیر شهردار تهران بعد از سه سال مرکز معاینه فنی آزادی با مشارکت بخش خصوصی ایجاد می شود.

 

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است