قطعات خودرو

ثبت نام دوباره از انصراف دهندگان طرح فروش خودرو

به گزارش قطعات خودرو به نقل از بازار، از چند سال گذشته در طرح فروش خودروهای داخلی به روش های مختلف مشارکت داشتند که در ابتدا این طرح فروش که به صورت قرعه کشی انتخاب شده بود از سال گذشته آغاز و در سه دوره پس از خودرو اجرا شد. شرکت ها خود به خود افتادند. قرعه کشی همچنان کار می کرد و به گونه ای بود که مشتریان نهایی با قرعه کشی مشخص می شدند.

 

 

پس از آن، از اواخر سال گذشته، فروش یکجای خودرو شکل دیگری به خود گرفت و با آزاد شدن چرخ قرعه کشی (برنده یا نشدن)، چرخ برای تعیین صف تحویل مشتری شروع به چرخش کرد.
همزمان مرحله اول ثبت نام خودروهای وارداتی از آخرین ماه سال گذشته آغاز شد.
به این ترتیب تعداد زیادی از مشتریان در یک سال و نیم گذشته در طرح های مختلف فروش خودروهای داخلی (تولید و مونتاژی) و وارداتی شرکت و ثبت نام کرده اند. اما پس از مدتی به هر دلیلی از ادامه روند خرید خودرو منصرف شدند. به عنوان مثال در قرعه کشی سال 1403 خودروهای داخلی در اولویت تحویل قرار گرفتند. برای آنها این بار بیش از یک سال بود و در تماس ها برای واریز خودرو خود اقدامی نکردند و منصرف شدند.
در خصوص خودروهای وارداتی نیز ابتدا 500 میلیون تومان در حساب بانکی خود بسته بودند اما در دو سه ماه اخیر از خرید خودروهای وارداتی در سطوح مختلف منصرف شده و با توجه به ظرفیت خود به دنبال خودروهای داخلی هستند. برای خرید خودروی تولید داخل یا مونتاژی که در تعاونی عرضه می شود بدون محدودیت اقدام کنید.
بر این اساس، این شرکت کنندگان می خواهند بدانند که آیا همچنان می توانند در این پروژه های جدید شرکت کنند یا اینکه دیگر اجازه ثبت نام را نخواهند داشت.
در این خصوص مهدی تقدسی، رئیس سامانه یکپارچه خودرو، تصریح کرد: شرکت کنندگان در برنامه های فروش یکپارچه، داخلی و وارداتی، زمانی که به عنوان مشتری منتخب محصول در سامانه شناخته شوند، اطلاعات آن ها برای آنها ارسال می شود. شرکت خودروسازی (به انتخاب شما)؛ بنابراین ادامه فرآیند از پرداخت وجه خودرو تا تحویل به عهده شرکت می باشد.
وی افزود: اگر مشتری در مدت زمان مورد انتظار وجه را واریز نکند، تلقی می شود که از چشم انداز شرکت خارج شده است و اطلاعات مشتری باید به سیستم یکپارچه بازگردانده شود تا این مشتری “تخصیص نشده” به یکپارچه تایید شود. سیستم سیستم، دسترسی آن باید برای ثبت نام های بیشتر باز شود. بر این اساس تا زمانی که شرکت به سامانه اعلام کند که مشتری از خرید خودروی اعطا شده ناامید شده یا در شرف تحویل است، سامانه نمی تواند خدماتی را ارائه دهد زیرا از وضعیت این مشتری اطلاعی ندارد. در هر طرحی شرکت کنید.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *