قطعات خودرو

عرضه کشنده دماغ دار پس از ۴۰ سال در بازار ایران

به گزارش قطعات خودرو به نقل از اقتصادآنلاین – جواد اکبری در حاشیه چهارمین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران با اشاره به رونمایی برند ویرادیزل در نحستین روز نمایشگاه تصریح کرد: این شرکت به تازگی وارد حوزه خودروهای سنگین شده و نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش خودروهای شاکمن را بر عهده دارد.

به گفته او شرکت تولید خودروهای تجاری شاکمن، در واقع یکی از بزرگترین تولیدکننده های خودروهای تجاری در چین است و پروژه همکاری آن با ویرادیزل از حدود یک سال پیش آغاز شد.

معاون فروش و بازاریابی ویرا دیزل خاطرنشان کرد: فرایند اخذ استانداردهای ۸۵ گانه سازمان ملی استاندارد طی و به زودی کشنده Y3با ۴۹۰ اسب بخار قدرت ، موتور کامینز و گیربکس ایتان به بازار ایران به بازار ایران عرضه خواهد شد.

اکبری با بیان این که دو کامیون ۵ و ۶.۵ تن نیز در نمایشگاه خودرو تهران عرضه شده و نمونه ۸.۵ تن در برنامه تولید قرار دارد، تصریح کرد: علاوه بر این یک محصول بسیار خاص که جای آن در بازار ایران پس از انقلاب خالی بوده با عنوان کشنده دماغ دار  رونمایی شد که با موتور کامینز ۴۹۰ اسب بخار، گیربکس ایتان و استاندارد آلایندگی یورو ۵ EV به زودی فرایند اخذ استانداردهای ۸۵گانه را طی خواهد کرد.

وی اظهار کرد: در حال آماده سازی الزامات در حوزه خدمات پس از فروش هستیم تا دغدغه ای برای مشتریان به عنوان رانندگان کشنده و کامیونت وجود نداشته باشد.

معاون فروش و بازاریابی ویرا دیزل به عرضه کشنده و لایت تراک در ابتدای تابستان اشاره و خاطرنشان کرد: بازارسنجی کامل کشنده دماغ دار نیز به صورت کامل در حال انجام است و امیدواریم‌ تا پایان سال به بازار عرضه شود.

اکبری در پایان تصریح کرد:با توجه به سهم بازار ۱۶.۶ درصدی شاکمن در چین و رقابت تولیدکنندگان چینی و سهم بازار مطلوب، انتظار می رود این برند نقش پررنگی در بازار خودروی ایران ایفا کند.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *