قطعات خودرو

لانزادور، کانسپت جدید لامبورگینی در نمایشگاه خودرو قطر

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، نمایشگاه بین‌المللی دوحه قطر به میزبانی گروه GISM از تاریخ ۵ اکتبر با حضور خودروسازان مطرح جهان برگزار شده است. خودروها و کانسپت‌های جدیدی در این رویداد بزرگ به عرضه عمومی درآمده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به محصول تمام برقی لامبورگینی به نام لانزادور اشاره کرد.

 

 

 

لانزادور در قالب یک خودروی کانسپت و مفهومی به قطر آمده و در محصول سال ۲۰۲۸ است. با این حال، اطلاعاتی در مورد این خودرو به دست آمده که دانستن آن‌ها برای علاقه‌مندان حوزه خالی از لطف نیست.

 

لانزادور قوای محرکه خود را از طریق دو موتور الکتریکی تأمین می‌کند که روی دو محور نصب شده‌اند. مجموع خروجی این دو موتور حدود ۱۳۴۱ اسب بخار اعلام است. بنابراین هرچند به طور مفهومی، اما شاسی‌بلند کوپه Lanzador قدرتمندترین خودروی برقی لامبورگینی بوده که تا پنج سال دیگر به عرضه درمی‌آید.

 

کابین لانزادور از متریال مرغوب و باکیفیتی ساخته شده و شامل امکاناتی همچون صندلی‌های عقب قابل تنظیم، کنسول مرکزی شناور و غربیلک فرمان دی-کات با دکمه‌های کنترلی تخت می‌شود. در صورت خواباندن صندلی‌های عقب، فضای سخاوتمندانه‌ای برای حمل اشیائی مثل ساک و چمدان فراهم می‌شود. این خودرو حتی در زیر کاپوت نیز دارای فضایی برای حمل بار است.

 

در حال حاضر قیمتی برای این خودرو اعلام نشده، اما به گفته کارشناسان، لانزادور در سال ۲۰۲۸ ممکن است حداقل ۳۰۰ هزار دلار قیمت داشته باشد.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *