قطعات خودرو

725 هزار شاسی بلند GMC Terrain فراخوان شدند

به گزارش قطعات خودرو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، چراغ‌های جلوی بیش از ۷۲۵ هزار خودروی شاسی بلند GMC Terrain ۲۰۱۰-۲۰۱۷ ظاهراً بیش از حد روشن هستند، اگر چه تا امروز هیچ مدرکی وجود ندارد که کسی مشکلات ایمنی را در نتیجه گزارش کرده باشد.

در سال ۲۰۱۹، جنرال موتورز از اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه (NHTSA) درخواست کرد که این مشکل را رد کند، زیرا به غیر از عدم تصادف، فقط یک مشتری حتی در مورد وضعیت سوال کرده بود.

با این حال، از آنجایی که این چراغ‌ها در برخی موارد بسیار روشن هستند، NHTSA این هفته درخواست جنرال موتورز را رد کرد و توپ را در زمین جنرال موتورز قرار داد تا چگونگی حل این وضعیت را دریابد.

جنرال موتورز باید بیش از ۷۲۵هزار GMC Terrains را فراخوانی کند تا مشکل چراغ‌های جلوی خودرو‌های شاسی بلند را برطرف کند. اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه (NHTSA) در حال جمع‌آوری اطلاعات در مورد زمین‌های GMC از سال‌های مدل ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۷ بوده و ادعا می‌کند که چراغ‌های جلو می‌توانند در شرایط آب و هوایی خاص، از جمله برف و مه، “نور تابشی برای سایر رانندگانی که در نزدیکی رانندگی می‌کنند” ایجاد کنند.NHTSA در یک سند Denial of Petition که پنجشنبه به ثبت فدرال ارسال شد، گفت که چراغ‌های جلو در مناطق آسیب‌دیده از برخی نقاط بسیار روشن هستند. به طور خاص، انعکاس از محفظه چراغ‌های جلو، دو ناحیه کوچک را در بالای وسیله نقلیه روشن می‌کند که وقتی مطابق با استاندارد‌های ایمنی وسایل نقلیه موتوری فدرال اندازه‌گیری می‌شود، نتیجه تقریباً ۴۵۰ تا ۴۷۰ کاندلا را برمی‌گرداند. NHTSA گفت که بیش از سه برابر روشنایی مجاز در این نقاط اندازه گیری است.

در سال ۲۰۱۹، این خودروساز از NHTSA درخواست کرد تا برای موضوع چراغ‌های جلوی Terrain معافیتی در نظر بگیرد، زیرا “انعکاس هیچ تاثیری بر ایمنی خودرو برای خودرو‌های روبرو یا اطراف ندارد.

” همچنین گفت که استنلی، تامین‌کننده چراغ‌های جلو، چراغ‌های جلوی جایگزین را با دانه‌بندی روی سطوحی که ناخواسته نور بسیار روشن را منعکس می‌کنند، دوباره طراحی کرده است، “که از انعکاس‌هایی که علت این مشکل هستند جلوگیری می‌کند. ” جنرال موتورز همچنین اعلام کرد که درباره «فقط یک درخواست مشتری مرتبط با این وضعیت» شنیده است و از هیچ گونه تصادف یا جراحتی آگاه نیست، و یکی از مشتریان شاکی است که به نظر می‌رسد چراغ جلو سمت چپ بخشی از نور را دارد که می‌تابد.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *